ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Room ۶۰۲,Office Park,No.۵۳۵ Qingshuiqiao Road,Ningbo,Zhejiang
  • درباره ما : ما یک شرکت منطقه ای بسیار پویا و مدرن هستیم و تمرکز خود را بر ارائه محصولات با کیفیت و بهترین خدمات در جهان می گذاریم. ما کارکنان توزیع بسیار منظمی در سراسر بازار آسیا داریم.ما کارخانه های خود را برای مهر و موم از سال ۱۹۸۴ ساخته ایم. پس از ۲۰ سال موفقیت در کار ، در سال ۲۰۰۵ ، ما برخی از سهام را از تامین کنندگان قابل اعتماد خود برای سایر قطعات خودرو گرفته ایم تا مزیت رقابتی کسب و کار خود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یک شرکت منطقه ای بسیار پویا و مدرن هستیم و تمرکز خود را بر ارائه محصولات با کیفیت و بهترین خدمات در جهان می گذاریم. ما کارکنان توزیع بسیار منظمی در سراسر بازار آسیا داریم.
    ما کارخانه های خود را برای مهر و موم از سال ۱۹۸۴ ساخته ایم. پس از ۲۰ سال موفقیت در کار ، در سال ۲۰۰۵ ، ما برخی از سهام را از تامین کنندگان قابل اعتماد خود برای سایر قطعات خودرو گرفته ایم تا مزیت رقابتی کسب و کار خود را در بازار افزایش دهیم.
    در سال ۲۰۱۲ ما یک شرکت تجاری خودمان ، ایجاد کرده ایم که تمام منابع برون سپاری را ادغام می کند تا بهترین تجهیزات متوقف را برای تقاضای مشتری فراهم کند.
    محصولات اصلی ما شامل قطعات ماشین آلات ، لوازم جانبی اتومبیل ، مانند واشر سرسیلندر ، فیلترها ، پمپ های اتوماتیک ، و همچنین ما محصولات سیستم اگزوز را برای وسایل نقلیه مختلف خریداری می کنیم.
    ما مهندسان بسیار ماهری به کار گرفته ایم و در تضمین خدمات بسیار حرفه ای مشتریان خود با تحقیق و توسعه داخلی با سیستم های مدیریت مدرن روبرو هستیم. به.
    ما نظر بسیار خوبی درباره مجموعه عملکرد محصول خود از مشتریان خود در سراسر جهان دریافت کردیم. ما تلاش می کنیم اعتماد و دوستی را از کارمندان و مشتریان خود جلب کنیم.
    لطفاً هنگام حرکت به جلو ، تمرکز بر مشاغل اصلی خود ، سودآوری شرکت خود و همچنین تلاش مستمر در جهت کمال کیفیت ، همیشه مشاوره خود را ارائه دهید.
    کیفیت ، خدمات ، انتخاب و قیمت ؛ کمی متفاوت برای یک شرکت قطعات ماشین آلات.

    بستن