ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-۳ Bldg,Allay ۱۹۹,ShuangBai Rd,Minhang District,Shanghai,۲۰۱۱۰۸
  • درباره ما : شرکت موتور دیزل شانگهای مشتری ، با مسئولیت محدود واقع در شانگهای ، چین. ما در موتورهای دیزلی کامل و قطعات یدکی تخصص داریم. محصولات ما بیش از ۱۲ سال است که به کشورهای سراسر جهان صادر می شود. ما متعهد هستیم که نیازهای مشتریان خود را برآورده کنیم و بهترین راه حل هایی را برای آنها فراهم آوریم که اعتماد مشتریان ما را جلب کرده و به یک موقعیت برنده برسد. ما یک تیم حرفه ای ، تجربه سفر در واردات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت موتور دیزل شانگهای مشتری ، با مسئولیت محدود واقع در شانگهای ، چین. ما در موتورهای دیزلی کامل و قطعات یدکی تخصص داریم. محصولات ما بیش از ۱۲ سال است که به کشورهای سراسر جهان صادر می شود. ما متعهد هستیم که نیازهای مشتریان خود را برآورده کنیم و بهترین راه حل هایی را برای آنها فراهم آوریم که اعتماد مشتریان ما را جلب کرده و به یک موقعیت برنده برسد. ما یک تیم حرفه ای ، تجربه سفر در واردات و صادرات ، تضمین کیفیت عالی و پشتیبانی فنی قابل اعتماد برای ارائه بهترین کیفیت محصولات و به موقع ترین خدمات به مشتریان داریم.
    موتورهایی که ما مشخص کردیم عمدتا برای پیشرانه های دریایی استفاده می شوند ، از جمله موارد استفاده موتور بیشتر برای قایق های ماهیگیری ، یدک کش ، کشتی باری ، لایروب مکش ، کشتی ، کاتاماران و سایر کشتی های تجاری است. علاوه بر این ، ما همچنین می توانیم اقلام زیادی را از قبیل گیربکس ، ملخ ، سیستم درایو سطح ، سیستم محرک سخت ، موتور قایق ، مجموعه ژنراتور دریایی تهیه کنیم.
    بیشتر این موتورها و واحدها در کارخانه های سرمایه گذاری مشترک در چین ساخته می شوند که از همان فناوری پیشرفته با شرکت های معروف بین المللی مشترک برخوردار هستند. تمام زمینه ها تحت کنترل دقیق و استانداردهای بین المللی کیفیت هستند.
    امیدوارم با همه شرکت های علاقه مند به این پرونده ها ارتباط تجاری خوبی برقرار کنید.

    بستن
محصولات
بلوک سیلندر
سیلندر