ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز- میدان راه آهن-بلوار کارگر- ایستگاه علیزاده- پلاک ۶۹
  • درباره ما : بذر آهن و فولاد جهان برای بار نخست در سال ۱۳۳۷ با محوریت تولید سازه های فلزی در دل خاک صنعت ایران و آذربایجان نهاده شد. در سال ۱۳۵۰ با اجرای طرح توسعه و اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن، فعالیت در زمینه تولید مخازن سوخت آغاز گردید.در سال ۱۳۶۵ تولید پروفیل های باز در برنامه کاری این واحد قرار گرفت. این گروه صنعتی در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود در زمینه تهیه و توزیع مقاطع فولادی و ورق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بذر آهن و فولاد جهان برای بار نخست در سال ۱۳۳۷ با محوریت تولید سازه های فلزی در دل خاک صنعت ایران و آذربایجان نهاده شد. در سال ۱۳۵۰ با اجرای طرح توسعه و اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن، فعالیت در زمینه تولید مخازن سوخت آغاز گردید.
    در سال ۱۳۶۵ تولید پروفیل های باز در برنامه کاری این واحد قرار گرفت. این گروه صنعتی در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود در زمینه تهیه و توزیع مقاطع فولادی و ورق آغاز نمود و سپس با اتکا به تخصص پرسنل آگاه و تجهیز کارگاه ها توانست فعالیت های دیگری در زمینه تولید سوله و سازه های فلزی و تامین مواد اولیه کارخانجات صنعتی انجام دهد. تلاش و کوشش پیگیرانه و مستمر متخصصان در این شرکت منجر به دستیابی به موفقیتی دیگر گردید و آن راه اندازی واحد تولید پروفیل های تقویتی درب و پنجره های UPVC است.
    همگام شدن با دانش و تکنولوژی روز موجب گردیده است تا این گروه اقدام به گسترش و توسعه واحد صنعتی نموده و پس از انجام مطالعات گسترده با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر خارجی و با وارد کردن مدرن ترین و مجهزترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی از جمله دستگاه های رول فرمینگ به روز و راه اندازی آنها به یکی از قطب های صنعت آهن و فولاد در شمال غرب کشور تبدیل شود.
    هم اینک آهن و فولاد جهان با کوله باری از شش دهه تلاش در صنعت آهن و فولاد در زمینه تولید پروفیل های تقویتی، سوله و سازه های فلزی و نیز توزیع ورق گالوانیزه و سایر مواد اولیه صنایع وابسته یکی از فعال ترین گروه های صنعتی کشور است و اتکا به کادری توانمند در واحدهای فروش، تهیه و توزیع ورق های فولادی به مشتریان ارائه خدمات می نماید.
    آهن و فولاد جهان با جذب نیروهای متخصص و مجرب سهم به سزایی در اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم منطقه دارد و در حال حاضر به فضایی سرشار از عشق به تولید بدل گردیده است.

    بستن