ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Sunlou Ind Zone,Wanquan Town,Pingyang County,Wenzhou,Zhejiang
  • درباره ما : شرکت در سال ۱۹۸۹ با زیربنای ۱۸،۶۵۰ متر مربع تاسیس شد. و مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع ساخت م. با ۱۶۵ مجموعه تجهیزات پردازش ، بیش از ۶۰ مجموعه تجهیزات آزمایش و سرمایه ثبت شده ، محصولات برجسته آن سیستم برف پاک کن و دینام یکنواخت قوی و با تولید سالانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ دستگاه است. علاوه بر این ، انواع مختلفی از قطعات خودرو را نیز تولید می کند. ما نه تنها دارای قدرت فنی و پرسنل با کیفیت بالا ، بلکه سیستم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۱۹۸۹ با زیربنای ۱۸،۶۵۰ متر مربع تاسیس شد. و مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع ساخت م. با ۱۶۵ مجموعه تجهیزات پردازش ، بیش از ۶۰ مجموعه تجهیزات آزمایش و سرمایه ثبت شده ، محصولات برجسته آن سیستم برف پاک کن و دینام یکنواخت قوی و با تولید سالانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ دستگاه است. علاوه بر این ، انواع مختلفی از قطعات خودرو را نیز تولید می کند. ما نه تنها دارای قدرت فنی و پرسنل با کیفیت بالا ، بلکه سیستم تضمین کیفیت عالی نیز هستیم. ما تصویب سیستم کیفیت ، تصویب سیستم مدیریت محیط زیست ، گواهینامه ، تأیید انگلستان و ارزیابی جهانی تأمین کننده ولوو را گذرانده ایم. در خانه ، ۱۰۸ کارخانه اصلی مانند و غیره مونتاژ شده است که توسط بسیاری از کارخانه های مربیگری مانند , به عنوان یک منبع عالی ارزیابی می شود "ولوو و غیره در خارج از کشور ، به طور گسترده ای به زیرمجموعه های جهانی ولوو و بیش از ۲۰ کشور و منطقه مانند آمریکا ، کانادا ، انگلیس ، آلمان ، بلژیک ، مکزیک ، هند ، سنگاپور و غیره فروخته می شود.
    رعایت اصل "پشتیبانی از بهبود ؛ خوب ، بهتر ، بهترین؛ کیفیت عالی" از نظر "رضایت بخش" مشتری ، نسبت به آخرین فناوری بین المللی و اطلاعات مربوط به محصول ، طراحی مداوم و توسعه محصولات جدید و خدمات رسانی به مشتریان حساس بوده است. علاوه بر این ، شرکت ما بیش از ۱۰۰ انتخابات ، شبکه خدمات مشتری و دفاتر نمایندگی با سیستم خدمات مشتری پیشرفته نصب شده برای حل مشکلات مشتری دارد.
    مشتریان محترم من ، جدید و قدیمی ، شرکت ما ظاهری کاملاً جدید برای قرن بیست و یکم در حال تغییر به شما ارائه می دهد. بیایید دست در دست هم توسعه دهیم تا فردا یک روز باشکوه را بسازیم.

    بستن