ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Guandu Industry Zone,Tangxia Town,Ruian,Wenzhou,Zhejiang
  • درباره ما : تولید شده در سال ۱۹۹۳ است. یک شرکت خصوصی متخصص در تولید یک سری محصولات فیلتر. با تلاش مستمر و پشتیبانی ما از مشتریان ، پوشش شرکت ما دارای بیش از ۵۰۰۰۰ متر مربع ، ۳ خط تولید پیشرفته ، بهره وری سالانه آن بیش از ۱۰ ، ۰۰۰ ، ۰۰۰ است.با تأسیس مرکز تحقیق و توسعه و مرکز فروش ، می توان فناوری و فروش را در موقعیت پیشرو نگه داشت. شرکت ما می تواند بیش از ۲،۰۰۰ نوع فیلتر روغن روانکاری ، فیلتر سوخت ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید شده در سال ۱۹۹۳ است. یک شرکت خصوصی متخصص در تولید یک سری محصولات فیلتر. با تلاش مستمر و پشتیبانی ما از مشتریان ، پوشش شرکت ما دارای بیش از ۵۰۰۰۰ متر مربع ، ۳ خط تولید پیشرفته ، بهره وری سالانه آن بیش از ۱۰ ، ۰۰۰ ، ۰۰۰ است.
    با تأسیس مرکز تحقیق و توسعه و مرکز فروش ، می توان فناوری و فروش را در موقعیت پیشرو نگه داشت. شرکت ما می تواند بیش از ۲،۰۰۰ نوع فیلتر روغن روانکاری ، فیلتر سوخت ، فیلتر آب خنک کننده ، جدا کننده آب و روغن و فیلتر هوا تولید کند ، آنها عمدتا در ماشین آلات مهندسی ، اتومبیل های سنگین ، اتوبوس ، تحویل ، دیزل ، لوازم برنامه ریزی ، کمپرسور هوا ، اسپری پودر استفاده می شوند ، مورد استفاده در گرد و غبار صنعتی و تمیز کردن محیط زیست است.
    شبکه فروش ما در سراسر جهان گسترش می یابد. این محصولات در اروپا ، آمریکا ، جنوب شرقی آسیا و آفریقا به فروش می رسند. هر یک از محصولات ما کاملاً طبق گواهینامه ساخته شده است. ما مشتاق هستیم که با همه مشتریان خود در زمینه منافع متقابل برای چشم اندازهای بیشتر همکاری کنیم.

    بستن