ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز-گلدشت معالی آباد-خیابان لادن-ساختماندریادشت-شرکت دریادشت دانه
  • درباره ما : شرکت دریا دشت دانه از سال ۱۳۷۲ با احداث کارخانه ذرت خشک کنی در حومه شهرستان شیراز شروع به فعالیت نمود و در ادامه ، با فعالیت در زمینه تولید و توزیع اقلام مورد نیاز مرغداران همواره روند تکمیلی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است . اینک پس از ده ها سال تجربه اندوزی و مشتری مداری با نیت ایجاد تحول در سیستم سنتی تغذیه طیور بر آن شده ایم که همگام با تکنولوژی روز دنیا و استفاده از متخصصین مجرب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دریا دشت دانه از سال ۱۳۷۲ با احداث کارخانه ذرت خشک کنی در حومه شهرستان شیراز شروع به فعالیت نمود و در ادامه ، با فعالیت در زمینه تولید و توزیع اقلام مورد نیاز مرغداران همواره روند تکمیلی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است .

    اینک پس از ده ها سال تجربه اندوزی و مشتری مداری با نیت ایجاد تحول در سیستم سنتی تغذیه طیور بر آن شده ایم که همگام با تکنولوژی روز دنیا و استفاده از متخصصین مجرب صنعت طیور و با بکارگیری از مجهزترین ، دقیقترین و پیشرفته ترین ماشین آلات در محیطی کاملا بهداشتی خوراک آماده طیور – دان پلت – را با بهترین کیفیت عرضه نموده تا گامی کوچک در راستای اهداف عالیه مرغداری برداریم .

    بستن
محصولات
دان پلت آماده