ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Room ۲۳۰۵,No.۱۸۵ Jinshan Avenue Wuhan,Wuhan,Hubei
  • درباره ما : شرکت ملی گروه سنگین کامیون چین ، آموزشی ویبولیتین یکی از پیشروترین تولیدکنندگان کامیون در جهان به عنوان برترین تولید کننده و صادر کننده کامیون های سنگین در چین است که با اشتغال در حدود ۱۵۰،۰۰۰ نفر ، دارای امکانات تولید در ۸ کشور و فروش محصولات در بیش از ۹۰ بازار است.کارخانه عمومی کارخانه اتومبیل سازی جینان که در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد ، مهد صنعت کامیون های سنگین چین است. در این کارها اولین کا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ملی گروه سنگین کامیون چین ، آموزشی ویبولیتین یکی از پیشروترین تولیدکنندگان کامیون در جهان به عنوان برترین تولید کننده و صادر کننده کامیون های سنگین در چین است که با اشتغال در حدود ۱۵۰،۰۰۰ نفر ، دارای امکانات تولید در ۸ کشور و فروش محصولات در بیش از ۹۰ بازار است.
    کارخانه عمومی کارخانه اتومبیل سازی جینان که در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد ، مهد صنعت کامیون های سنگین چین است. در این کارها اولین کامیون سنگین سنگین در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد و پروژه کامیون های سنگین در سال ۱۹۸۳ به عنوان اولین شرکت چین برای معرفی فن آوری های تولید کامیون های سنگین از خارج از کشور به روشی التقاطی معرفی شد. پس از بهبود و بازسازی در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد ، در سال ۲۰۰۷ به یک شرکت ذکر شده در هنگ کنگ تبدیل شد. و در سال ۲۰۰۹ ، یک همکاری استراتژیک با هولدینگ (هنگ کنگ) محدود و فناوری های پیشرفته موتور ، متوسط ​​و پیشرفته را ایجاد کرد. فن آوری های شافت کامیون سنگین و فن آوری های مربوط به خودرو ، پایه ریزی محکم برای توسعه طولانی مدت است.
    امروزه این خودرو به یک مجموعه تجاری تمام تجاری با مارک هایی مانند پنج نوع و انرژی در کاملترین محدوده چین و همچنین شرکتی در صنعت کامیون سنگین تبدیل شده است. مجامع عمده موتورهای گازی ، از جمله پیشرانه های دیزلی پیشرفته در داخل و موتورهای بین المللی ، از نظر انرژی محدوده دارند. شافت کاهش سری تک مرحله ای کلاس جهانی ، شافت کاهش چرخ و ترمز دیسکی ۱۶.۵-۲۲.۵ اینچ ؛ گیربکس های نصب شده همزمان ضد شافت سریال ، گیربکس های دو ضد شفت و با چرخ دنده ، دنیای طلایی متشکل از موتورهای زنجیره ای پیشرفته صنعت نیرو ، کوپل های قطار ، انتقال قدرت و محورهای محرک
    درباره هواوین
    در سوئیزو استان هوبئی واقع شده است ، کارخانه شعبه و اعضای اصلی افراد. از جمله ۲۰۰ نوع مهندس ، طراح و سایر محققان واجد شرایط ، در ساخت و طراحی انواع وسایل نقلیه هدف خاص (کامیون های تراکتور ، کامیون های باری ، کامیون های نصب شده بر روی جرثقیل ، کامیون های زباله ، کامیون های آب و غیره) و نیمه تریلر (تریلرهای مسطح ، تریلرهای کمپرسی ، تریلرهای حوضچه ای و تریلر های میکسر سیمان و غیره) ، ظرفیت تولید سالانه به ۲۰ هزار دستگاه ویژه و ۱۰ هزار دستگاه نیمه تریلر و فروش محصولات در بیش از ۴۰ بازار.
    همچنین راه حل های کاملی برای تدارکات و خدمات ارائه می دهد.
    چالش ساخت کامیون و تریلر نیمه اتومبیل است که در ازای پاسخگویی به نیازهای اقتصادی و قابل اعتماد مشتری ، خواسته های دقیق شغل را برآورده می کند و هر خرید توسط شبکه های فروش و اطلاع رسانی قوی و با برنامه های خدمات و قطعات پیشرو در صنعت داخلی انجام می شود. تا مسیر خود را در مسیر دستیابی به موفقیت هموار کنید.
    چشم انداز این است که با ایجاد ارزش برای مشتریان در بخش های انتخاب شده ، به رهبر در راه حل پایدار حمل و نقل تبدیل شوید

    بستن