ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-۳۰۲-۲ Jiulong Commercial Street,Wenling,Taizhou,Zhejiang
  • درباره ما : طیف گسترده ای از پمپ های آب و محصولات جانبی تصفیه آب را در اختیار مشتریان در سراسر جهان قرار می دهد. کارخانه ما عمدتا سه نوع پمپ تولید می کند: آنها پمپ های چاه عمیق ، پمپ های زیر آب فاضلاب و پمپ های خانگی هستند. در عین حال ، در صورت تقاضای مشتری ، ما سایر محصولات تصفیه آب مرتبط با آن را توسط یک تیم کاری حرفه ای از شرکت در اختیار مشتریان قرار می دهیم: محصولاتی مانند: لوله های مختلف آب ، ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    طیف گسترده ای از پمپ های آب و محصولات جانبی تصفیه آب را در اختیار مشتریان در سراسر جهان قرار می دهد. کارخانه ما عمدتا سه نوع پمپ تولید می کند: آنها پمپ های چاه عمیق ، پمپ های زیر آب فاضلاب و پمپ های خانگی هستند. در عین حال ، در صورت تقاضای مشتری ، ما سایر محصولات تصفیه آب مرتبط با آن را توسط یک تیم کاری حرفه ای از شرکت در اختیار مشتریان قرار می دهیم: محصولاتی مانند: لوله های مختلف آب ، اتصالات ، مخازن تحت فشار ، کلیدهای کنترل ، اینورتر و غیره. پمپ های خورشیدی و مجموعه ها نیز یک مزیت بزرگ برای ما هستند. برای آن دسته از محصولاتی که ما برای مشتریان تهیه می کنیم ، ما همچنین از کیفیت خوب ، خدمات حرفه ای ، کنترل دقیق کیفیت به شما اطمینان می دهیم. با یک تیم اختصاصی از مهندسان بسیار ماهر ، یک روش دقیق آزمایش به پایان رسید و گروهی از اعضای حرفه ای بازاریابی ، مدتهاست توسط مشتریان شناخته شده و تجارت آن در سراسر جهان گسترش می یابد.
    محصولات شامل بیش از ۴۰ سری ، ۲۰۰۰ مدل است که در مناطق مختلفی از جمله کشاورزی ، جنگلداری و آب آبیاری ، آب زنده ، آب صنعتی و ایستگاه های پمپاژ ، مهندسی شهری ، سیستم های تأمین آب ساختمان و فاضلاب / تصفیه آب و غیره استفاده می شود.
    ما ۱۰ سال تجربه ساخت پمپ و قطعات یدکی داریم
    ۴ مجموعه از خط تولید کامل
    ۱۳۰،۰۰۰ در ماه ظرفیت تولید
    ۴ بار آزمایش برای همه پمپ ها در طول تولید
    ۱۰۰٪ تست حلقه حرکت و تست نشت ۱۰۰٪
    ۱۰۰٪ تجارت صادراتی
    مدیریت پیشرفته
    با داشتن چشم انداز برای ارائه خدمات به مشتریان با محصولات با کیفیت و خدمات قابل توجه ، به بسیاری از مشتریان کمک کرده است تا در بازارهای خود پیشرو باشند.
    برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید خوش آمدید

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
سوئیچ فشار سری EDP-9
سوئیچ فشار سری EDP-2A
سوئیچ فشار سری EDP-2
(HRS25/4-180) (HRS25/6-180) پمپ گردشی 3 تنظیم سرعت
(HRS25/4-130) (HRS25/6-130) پمپ گردشی 3 تنظیم سرعت
(HRS15/4) (HRS15/6) پمپ گردش 3 سرعت تنظیم
(HRS20/12) پمپ گردشی با تنظیم 3 سرعت
(HMC90) پمپ خود پرایمینگ چند مرحله ای
(HMC-S) پمپ خود پرایمینگ چند مرحله ای
(HMC60) پمپ خود پرایمینگ چند مرحله ای
در مقابل پمپ فاضلاب
پمپ شناور آب تمیز آبگرم