ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-No.۲۲۱,Shuangzi Bd.a,Science Park,Dingmao,Zhenjiang,Jiangsu
  • درباره ما : تولید کننده و شرکت صادراتی است. ما در تولید شواهد آزمایش کیسه های وزن پر از آب و ژاکت نجات فوم دریایی و ژاکت نجات بادی تخصص داریم. علاوه بر این ، ما همچنین به نتایج فروش عالی و تجربه فروش غنی تجارت تجارت خارجی در محصولات نجات دهنده دریایی ، تجهیزات اطفا حریق ، محصولات لاستیکی اسکله ، محصولات پهلوگیری ، ماشین آلات و لوازم جانبی عرشه ، ناوبری ، ارتباطات و سایر محصولات مرتبط با دریا دست یاف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده و شرکت صادراتی است. ما در تولید شواهد آزمایش کیسه های وزن پر از آب و ژاکت نجات فوم دریایی و ژاکت نجات بادی تخصص داریم. علاوه بر این ، ما همچنین به نتایج فروش عالی و تجربه فروش غنی تجارت تجارت خارجی در محصولات نجات دهنده دریایی ، تجهیزات اطفا حریق ، محصولات لاستیکی اسکله ، محصولات پهلوگیری ، ماشین آلات و لوازم جانبی عرشه ، ناوبری ، ارتباطات و سایر محصولات مرتبط با دریا دست یافته ایم.
    کیسه های وزن آب سبک های مختلفی را برای انتخاب دارند:
    تست بالابر:
    طیف وسیعی از کیسه های بار شواهد پر از آب - با ظرفیت های ۰.۲۵ تن تا ۵۰ تن - وسیله ای آسان ، ایمن و بسیار مقرون به صرفه برای بازرسی از بار انواع بالابرها را فراهم می کند.
    کیسه های پر از آب در مقایسه با روشهای جایگزین مزیت قابل توجهی دارند زیرا می توان مایع را به تدریج و دقیق استفاده کرد. این بدان معنی است که مشکلات بالقوه را می توان مدتها قبل از رسیدن به حداکثر بار علامت گذاری کرد.
    بررسی ورودی اثبات
    هنگام آزمایش ورود مدارک ، تعدادی تصادف جدی رخ داده است که شامل تجهیزات پیش استاندارد بوده است که به سادگی برای خواسته های فیزیکی آزمایش ورود مدارک طراحی نشده است.
    استفاده از کیسه های ورودی شواهد پر از آب برای آزمایش ورودی شواهد در سراسر جهان به عنوان موثرترین و ایمن ترین راه حل شناخته شده است.
    تست دستگاه نجات غریق:
    در حال حاضر سیستم هایی را به کار گرفته ایم که نیاز به امتحان را در دستگاه های نجات دهنده زندگی اعمال کنند. کیسه های آزمون قایق نجات و کیسه های ورود شواهد بارگیری و تخلیه کنترل شده را با حداقل دستکاری انجام می دهند و در نتیجه کمترین زمان خرابی را دارند.
    امتحان قایق نجات
    سیستم قایق نجات ما یک روش ایمن ، سریع ، آسان و دقیق از تست ورود مدارک را فراهم می کند ، بدون اینکه نیازی به کارکنان در صنعت باشد. بارگیری با سیستم کنترل و سیستم پمپاژ انجام می شود و توسط یک جریان سنج کالیبره شده اندازه گیری می شود.
    تست داویت
    کیسه های پر کردن مدارک ثابت و پر از آب امکان آب بندی تدریجی را فراهم می کنند ، بنابراین می توانید مشکلات احتمالی را قبل از اینکه به مشکل بر بخورید ، تشخیص دهید. آب ۹۸٪ وزن را در بار كامل تأمین می كند - بنابراین كیسه های خالی سبك بوده و به راحتی قابل حمل ، حمل و نقل و نگهداری هستند.
    همچنین ، ما نمایشگاه های ورودی برای آزمایش داریم و این ظرفیت متفاوت است که باعث می شود تا نیازهای مشتری مطابقت داشته باشد.
    ما با تخصص و تجربه گسترده در زمینه بارگیری و اندازه گیری فشار ، طیف کاملی از محصولات را برای فروش ارائه می دهیم.
    (۱) قید سلول و اتصالات ورودی را تا ۵۰۰ تن بارگیری کنید
    (۲) جریان سنج کالیبره شده - اندازه گیری جایگزین ورودی مکانیکی
    (۳) سنجش خطوط در حال اجرا - نمایش ورودی ثابت روی خطوط در حال اجرا
    محصولات ما توسط انجمن های طبقه بندی و دولت تأیید شده اند ، همچنین دارای گواهینامه هستند.
    با مفهوم مشتری ابتدا ، ما متعهد هستیم که پاسخ فوری ، فناوری پیشرفته ، قیمت مناسب با محصولات با کیفیت قابل اعتماد و خدمات عالی پس از فروش را به مشتریان خود ارائه دهیم.
    به عنوان یک تامین کننده حرفه ای محصولات دریایی شریک قابل اعتماد شما است و می توانید در اینجا به یک راه حل یک مرحله ای دست پیدا کنید!

    بستن