ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-East Side of Yongle Road,Xinqiao International Industrial Park,Shouxian,Liuan,Anhui
  • درباره ما : ۲۰۰۴ در شانگهای تاسیس شد. روی طراحی و ایجاد ترک تمرکز کنید. در سال ۲۰۱۱ تجارت این شرکت گسترش یافت و یک زیرمجموعه تمبر تاسیس شد.ساخت ، پردازش و بازاریابی قطعات خودرو ، قطعات موتور سیکلت و قطعات استاندارد آنها ، قطعات مکانیکی ، قالب های مکانیکی و محصولات پلاستیکی. فروش مواد فلزی و مواد اولیه شیمیایی (به استثنای کالاهای خطرناک) ؛ خدمات مشاوره ای مدیریت مشاغل؛ واردات و صادرات تجارت کالاها و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ۲۰۰۴ در شانگهای تاسیس شد. روی طراحی و ایجاد ترک تمرکز کنید. در سال ۲۰۱۱ تجارت این شرکت گسترش یافت و یک زیرمجموعه تمبر تاسیس شد.
    ساخت ، پردازش و بازاریابی قطعات خودرو ، قطعات موتور سیکلت و قطعات استاندارد آنها ، قطعات مکانیکی ، قالب های مکانیکی و محصولات پلاستیکی. فروش مواد فلزی و مواد اولیه شیمیایی (به استثنای کالاهای خطرناک) ؛ خدمات مشاوره ای مدیریت مشاغل؛ واردات و صادرات تجارت کالاها و فناوری. (پروژه های قابل تصویب مطابق با قانون تا زمانی که توسط ادارات مربوطه تصویب نشوند ممکن است قادر به انجام فعالیت های تجاری نباشند)
    ما یک رهبر در صنعت بهار و یک عضو مهم در انجمن ترک چین هستیم. ما در صنعت برف پاک کن شرکت فعال و تامین کننده گروه هستیم. ما یک تامین کننده اصلی صنعت سانروف هستیم که این شرکت بصورت دسته ای به وانچائو ، موبیتک تحویل داده و با گروه فویائو و یائوپی همکاری دارند. ما تامین کننده های بسیار خوبی در صنعت برق هستیم و سالهاست که به مورگان ، زیمنس و ۲۱۳ عرضه می کنیم.
    ما یک تیم حرفه ای هستیم. قطعات ما سالها تجربه طراحی و ساخت قطعات خودرو را دارند.
    ما تیم جوانی هستیم. میانگین سنی ما فقط ۲۹ سال سن ، پر از قدرت و نوآوری است.
    ما یک تیم رویایی هستیم. ما از گوشه و کنار دنیا آمده ایم به خاطر یک رویای مشترک: یک منبع عالی برای قطعات خودرو واقعاً عالی باشیم و مطمئن ترین پشتیبانی محصول را به مشتریان ارائه دهیم.
    فلسفه تجارت ما این است:
    زنده ماندن از طریق کیفیت ، توسعه از طریق اعتبار.

    بستن