ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Zhekeng Area,West Street,Yongkang City,Zhejiang Province,Jinhua,Zhejiang
  • درباره ما : سازنده متخصص در محصولات درب و کمد با بیش از ۱۴ سال تجربه تولید و صادرات است.ما پیشرفته ترین نوآوری علمی و فناوری را برای توسعه و گسترش بازار اتخاذ می کنیم. طیف وسیعی از محصولات ورزشی مانند درب استیل ، درب چوبی ، درب استیل ، درب حمام آلومینیومی و موارد دیگر استفاده می شود. نردبان تولید می شود. آنها به دلیل کیفیت و تنوع خوب در بازار داخلی و همچنین خارجی محبوب هستند.ما صمیمانه امیدواریم که ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سازنده متخصص در محصولات درب و کمد با بیش از ۱۴ سال تجربه تولید و صادرات است.
    ما پیشرفته ترین نوآوری علمی و فناوری را برای توسعه و گسترش بازار اتخاذ می کنیم. طیف وسیعی از محصولات ورزشی مانند درب استیل ، درب چوبی ، درب استیل ، درب حمام آلومینیومی و موارد دیگر استفاده می شود. نردبان تولید می شود. آنها به دلیل کیفیت و تنوع خوب در بازار داخلی و همچنین خارجی محبوب هستند.
    ما صمیمانه امیدواریم که آینده ای شگفت انگیز را برای همه مشتریان ایجاد کنیم.
    شرکت ما ، که در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد ، یکی از تولید کنندگان درب سیم و داخلی در چین است. شرکت ما ۶۰۰۰ ابزار اندازه گیری را پوشش می دهد. از جانب. ۵۰۰ کارگر و ۴۰ فناوری وجود دارد افراد مدیریتی در تیم. ما نه تنها مارک های خودمان را تولید می کنیم ، بلکه در ساخت محصولات نیز مهارت داریم. تولید سالانه ما است. شرکت ما به عنوان "۱۰ شرکت برتر درب های فلزی چین" اعطا می شود.
    با ورود به کارخانه های ما ، کارگران ما می بینند که به طرز ماهرانه ای ماشین های ما را با نظم خوبی کار می کنند و محصولات به آرامی از خطوط اصلی جریان می یابند. ما از مواد اولیه عالی برای محصولات خود استفاده می کنیم ، از جمله فولاد رول سرد ، فولاد گالوانیزه ، تخته ، فیلم پی وی سی ، پوست چوبی طبیعی و غیره در مصر ، اروپا و استاندارد بین المللی نیجریه. ما به دست آوردیم: ۲۰۰۰ گواهی صادر شده توسط چین از سال ۱۹۹۹.
    ما یک تیم تحقیق و توسعه فناوری قوی با تجربه غنی و طراحی های خلاقانه و یک تیم اداری با مفاهیم مدیریت مدرن نیز داریم. در چنین شرایط خوب نرم و سخت ، حجم عظیمی از محصولات با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی بی وقفه در حال نمایش هستند. در همین حال ، از طرح های خود و سفارشات نصب شده به گرمی استقبال می شود ، و آنها می توانند متناسب با درخواست شما تنظیم شوند.
    ما در چین دو مارک معروف درب و درب داخلی ساخته ایم. آنها "درب عقاب" و "پسر" نامیده می شوند که شامل درب استیل ، درب چوبی و زره پوش استیل ، درب پی وی سی ، درب چوبی جامد ، درب داخلی استیل و غیره است. حدود ۱۰۰۰ نوع از آنها به سراسر جهان فروخته شده است. آنها در روسیه و بازارهای شرقی ، به ویژه در چین ، ایران ، روسیه ، اوکراین ، مولداوی و غیره ، بسیار محبوب هستند
    برای اینکه شریک ما باشید ، از قیمت رقابتی ، کیفیت و تحویل سریع اطمینان خواهید داشت.

    بستن