ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Room۱۰۰۱,Green Building,Mishihe,۱۰۷#,Zhoulou District,Changzhou
  • درباره ما : شرکت بازرگانی انجمن چانگژو گروه مشترکی از تولید کننده با کارخانه های تولید وسایل نقلیه الکتریکی است. ما کارخانه های دو چرخ و سه چرخه و کابین داریم و موتور و کنترل و قطعات کارخانه نیز داریم.مساحت این شرکت ۲۷۰،۰۰۰ متر مربع است که کارخانه استاندارد ۱۵۰،۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. بیش از ۷۰۰ کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند ، از جمله ۵۰ مهندس ارشد. کل سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیون نفر است ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی انجمن چانگژو گروه مشترکی از تولید کننده با کارخانه های تولید وسایل نقلیه الکتریکی است. ما کارخانه های دو چرخ و سه چرخه و کابین داریم و موتور و کنترل و قطعات کارخانه نیز داریم.
    مساحت این شرکت ۲۷۰،۰۰۰ متر مربع است که کارخانه استاندارد ۱۵۰،۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. بیش از ۷۰۰ کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند ، از جمله ۵۰ مهندس ارشد. کل سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیون نفر است.
    با داشتن توانایی علمی پیشرفته و پیشرفته ، دارای ۱۴ خط تولید پیشرفته و اولین مرکز تحقیق و توسعه مستقل درجه یک را ساخته است که متعهد به ساخت مارک جدیدی از وسیله نقلیه الکتریکی برای سه چرخه و کابین چهار چرخ با ترکیب خدمات آنلاین و آفلاین است. محصولات ما به بیش از ۴۰ کشور مانند آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آمریکای لاتین و غیره فروخته شده است.
    ما برخی از مدل های دارای گواهینامه برای بازار اروپا را گذرانده ایم ، این مدل شامل اسکوتر برقی و دوچرخه برقی و موتور سیکلت برقی و سه چرخ الکتریکی و ماشین الکتریکی است. برای هر بازاری.
    ما وسایل نقلیه خود را با کیفیت خوب تضمین می کنیم. ما می دانیم که اگر می خواهیم تجارت طولانی انجام دهیم باید بهترین کیفیت را انجام دهیم و ایمنی خودرو بسیار مهم است ، بنابراین تمام وسایل نقلیه ما از طریق آزمایش قوی تر و آزمایش ایمنی انجام می شود. و ما یک تیم حرفه ای برای حل همه مشتری های خود داریم ، برخی از مشتریان می توانند به ما کمک کنند تا نحوه نصب آنها را به صورت ویدیویی و میکند. ما بیش از ۵ سال است که صادرات انجام می دهیم و در زمینه تحویل و حمل و نقل از تجارب فراوانی برخوردار هستیم.
    انجمن چانگژو در نظر دارد تا به وقت مشتری بپردازد. نیاز به تولید رشد دارد. اتصال به بازار ، از دو چرخ به سه چرخ تا کابین چهار چرخ ، از کامیون ، اتصال دنیای امن تر و هوشمندتری را ایجاد می کند که در آن مردم لذت تحرک را تجربه می کنند.

    بستن