ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Germany-An der Goldgrube ۱۲/۵۵۱۳۱ Mainz
  • درباره ما : یک شرکت بیوتکنولوژی آلمانی مستقر در ماینتس است که ایمنی درمانی فعال را برای رویکردهای خاص بیمار در درمان بیماری ها تولید و تولید می کند. این دارو کاندیداهای دارویی را بر اساس اسید ریبونوکلئیک مسنجر برای استفاده به عنوان ایمونوتراپی های سرطانی منفرد ، به عنوان واکسن علیه بیماری های عفونی و به عنوان درمان های جایگزین پروتئین برای بیماری های نادر ، و همچنین سلول درمانی مهندسی شده ، آنتی باد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت بیوتکنولوژی آلمانی مستقر در ماینتس است که ایمنی درمانی فعال را برای رویکردهای خاص بیمار در درمان بیماری ها تولید و تولید می کند. این دارو کاندیداهای دارویی را بر اساس اسید ریبونوکلئیک مسنجر برای استفاده به عنوان ایمونوتراپی های سرطانی منفرد ، به عنوان واکسن علیه بیماری های عفونی و به عنوان درمان های جایگزین پروتئین برای بیماری های نادر ، و همچنین سلول درمانی مهندسی شده ، آنتی بادی های جدید و تعدیل کننده سیستم ایمنی مولکول کوچک به عنوان گزینه های درمان سرطان ایجاد می کند .
    این شرکت یک روش درمانی انسانی مبتنی بر برای تجویز داخل وریدی ایجاد کرده است تا ایمونوتراپی مبتنی بر مبتنی بر را به آزمایشات بالینی اختصاص دهد و روند تولید خود را ایجاد کند.
    در سال ۲۰۲۰ ، واکسن برای پیشگیری از عفونت های ، همراه با ، از ۹۰٪ محافظت برخوردار است. در ۲ دسامبر ۲۰۲۰ ، مجوز موقت توسط دولت انگلستان برای واکسیناسیون در انگلستان اعطا شد. این اولین واکسن که مجاز بوده است. چند روز بعد واکسن در ایالات متحده ، کانادا و سوئیس نیز تصویب اضطراری کرد. در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ ، کمیسیون اروپا واکسن کرونا ویروس را مطابق با توصیه مثبت آژانس دارویی اروپا تصویب کرد.

    بستن