ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Mingcun Town,Pingdu City,Qingdao,Shandong
  • درباره ما : یکی از اصلی ترین تولید کنندگان تایر در چین است که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است. گروه ما یک شرکت کامل با واردات و صادرات است. شرکت تایینگدائو تایر ، با مسئولیت محدود و شرکت چرخ چینگدائو بیهئی ، با مسئولیت محدود دو شرکت تابعه گروه ما هستند. محصولات خارج از جاده ، کشاورزی ، صنعتی ، معدن ، فاضلاب ، لاستیک شن و ماسه ، لاستیک لیفتراک ، لیتر ، لاستیک ، چرخ و غیره از.با معرفی تجهیزات درجه یک اتومات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از اصلی ترین تولید کنندگان تایر در چین است که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است. گروه ما یک شرکت کامل با واردات و صادرات است. شرکت تایینگدائو تایر ، با مسئولیت محدود و شرکت چرخ چینگدائو بیهئی ، با مسئولیت محدود دو شرکت تابعه گروه ما هستند. محصولات خارج از جاده ، کشاورزی ، صنعتی ، معدن ، فاضلاب ، لاستیک شن و ماسه ، لاستیک لیفتراک ، لیتر ، لاستیک ، چرخ و غیره از.
    با معرفی تجهیزات درجه یک اتوماتیک از خارج از کشور ، دپارتمان تحقیق و توسعه قدرتمند و تیم مهندسی حرفه ای ، انواع مختلفی از محصولات با کیفیت بالا طراحی و تولید می شود و محصولات ما از شهرت بالایی در بازار داخلی و خارجی برخوردار هستند.
    در همین حال ، ما می توانیم لاستیک را مطابق با نیاز مشتری سفارشی کنیم. و بسیاری از گواهینامه های ملی و بین المللی از طریق محصولات ما ارائه می شوند ، مانند. برنده شده است ما همچنین سیستم مدیریت کیفیت بالا را پیاده سازی کرده و برای اطمینان از کیفیت ، یک سیستم کنترل کامل با تجارت استاندارد ایجاد کرده ایم.
    "مردم گرا ، مبتنی بر صداقت" اصل تجارت ما است. ما همچنان با صداقت و محصولات با کیفیت بالا در خدمت مشتریان خود هستیم. ما همیشه بهترین ها را برای شما به دست می آوریم! با صمیم قلب امیدواریم که بتوانیم با هرچه بیشتر دوستان داخلی و خارجی همکاری خوب و بلند مدت برقرار کنیم!

    بستن