ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان توحید – خیابان نصرت غربی – پلاک ۱۱۸- ساختمان گروه تولیدی بازرگانی گلبار
  • درباره ما : گروه گلبار در سال ۱۳۷۲ تاسیس گردید .همت بنیانگذاران بر ان بود که کیفیت و رضایت مشتری همواره سرلوحه کار خود قرار دهند. شرکتهای گروه گلبار به ترتیب گلبار شیمی ، گلبار شیمی دانه و گلبار نوید بهار می باشد . شركت گلبار شيميشركت گلبار شيمي یکی از بزرگ ترین شركت هاي توليد كننده کلسیم فسفات در ایران مي باشد که با بهره مندی از متخصصان شيمي و دست اندركاران صنعت پرورش مرغ كشور در جهت رفع نياز كلسي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه گلبار در سال ۱۳۷۲ تاسیس گردید .همت بنیانگذاران بر ان بود که کیفیت و رضایت مشتری همواره سرلوحه کار خود قرار دهند. شرکتهای گروه گلبار به ترتیب گلبار شیمی ، گلبار شیمی دانه و گلبار نوید بهار می باشد .

    شركت گلبار شيميشركت گلبار شيمي یکی از بزرگ ترین شركت هاي توليد كننده کلسیم فسفات در ایران مي باشد که با بهره مندی از متخصصان شيمي و دست اندركاران صنعت پرورش مرغ كشور در جهت رفع نياز كلسيم فسفات مصرفي كشور تاسیس گردید. این کارخانه پس از گذر از مراحل تحقيقاتي و طراحي سيستم توليد كه به طور كامل توسط متخصصان مجرب شركت گلبار شيمي انجام شد، در سال ۱۳۷۱ راه اندازي و تولید كلسيم فسفات به دو صورت دي كلسيم فسفات و منوكلسيم فسفات جهت مصرف در خوراك دام و طيور و آبزيان وارد مرحله توليد انبوه و عرضه به بازار كشور گردید. شركت گلبار شيمي براي كيفيت، پاياني نمي شناسد و اصل را رضایتمندی مشتری می داند و در سايه همكاري و همفكري نزديك با پرورش دهندگان صنعت دام و طيور و آبزيان و بكارگيري رهنمودها و پيشنهادات سازنده مصرف كنندگان از یک سو و بهره گيري از متخصصان مجرب و تأسيس و تجهيز آزمايشگاه كنترل كيفيت و آناليز در چرخه تكامل و بهبود مستمر از سوی دیگر، در حال حاضر مفتخر است ادعا نماید دي كلسيم فسفات خوراك دام و طيور و آبزيان توليدي در حال حاضر یکی از مرغوبترین محصولات داخلی با قابلیت جذب بیش از نود درصدی میباشد.

    آزمایشگاه گلبار شیمی که از جمله کاملترین آزمایشگاههای کنترل کیفی در صنعت خوراک دام و طیور می باشد، ضمن بکارگیری تجهیزات مناسب از پرسنلی مجرب و متعهد نیز بهره مند است . گلبارشيمی با حساسيت به کیفیت محصول نهايی همواره، با تمركز بر تهیه مواد اوليه با کیفیت بالا و مطمئن چون اسيد فسفريك و كربنات كلسيم شروع به تولید نموده و بر اين عقيده است که بدون فراهم سازی بهترين نوع مواد اوليه، توليد محصولی با كيفيت برتر دور از دسترس می باشد .

    شرکت گلبار شیمی در راستای ایجاد نظامی یکپارچه در مدیریت کیفیت در سال ۱۳۸۲ اقدام به پیاده سازی و استقرار سیستم ایزو ۹۰۰۱ و اخذ گواهینامه مزبور نموده است و در ادامه موفق به اخذ مهر استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شده است. شرکت گلبار شیمی با تاکید بر اصل رضایت مشتریان با مفاهیم تغذیه خوراک دام و طیور و آبزیان و با دراختیار گرفتن آخرین دستاوردها و فن آوری علمی، آمادگی همکاری و ارائه محصولات خود به کلیه کارخانجات تولیدی خوراک و مکمل دام و طیور و آبزیان و مرغداران و دامداران گرامی را دارد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
مونو کلسیم فسفات
دی کلسیم فسفات
فرمول ویژه گلبار
مکمل ویتامینه ومعدنی مرغ تخمگذار فرمول سازمان
مکمل گوسفند و بز
کنسانتره جوجه گوشتی 2٫5% درصد لوتوس
کنسانتره بوقلمون
مکمل درمانی دام فرمول سازمان
کنسانتره شتر مرغ
مکمل گوساله در حال رشد