ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-#۶۰۰,Jinggangshan Road,E.T.D.Z of Qingdao,Qingdao,Shandong
  • درباره ما : تاسیس در سال ۱۹۹۰ ، گروه جدیدی از شرکت ها است که عمدتا در تولید لاستیک ، لاستیک ، لاستیک های کشاورزی و تایرهای ، ادغام توسعه ، تولید و فروش فعالیت می کند.محصولات صادراتی پیشرو ، تایرهای شعاعی هستند. این شرکت دارای استعدادهای درجه یک مدیریتی و فنی است ، سیستم های کنترل کیفیت و خدمات فروش عالی را نصب کرده و همچنین تجهیزات پیشرفته ساخت و آزمایش در سطح داخلی و بین المللی را دارد. دستگاه اصلی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس در سال ۱۹۹۰ ، گروه جدیدی از شرکت ها است که عمدتا در تولید لاستیک ، لاستیک ، لاستیک های کشاورزی و تایرهای ، ادغام توسعه ، تولید و فروش فعالیت می کند.
    محصولات صادراتی پیشرو ، تایرهای شعاعی هستند. این شرکت دارای استعدادهای درجه یک مدیریتی و فنی است ، سیستم های کنترل کیفیت و خدمات فروش عالی را نصب کرده و همچنین تجهیزات پیشرفته ساخت و آزمایش در سطح داخلی و بین المللی را دارد. دستگاه اصلی از فرانسه ، ایالات متحده و آلمان وارد شده است.
    لاستیک های شعاعی مارک های تا سطح جهانی پیش رفته اند. این محصولات در داخل و خارج از کشور به فروش می رسند که به عنوان "محصول تجاری معروف اقتصادی و عملی" تبلیغ می شود.
    در سال ۲۰۰۶ ، گروه به تازگی پروژه تولید سالانه ۱ ، ۲۰۰۰۰۰ مجموعه تایر با عملکرد بالا ، ۱۰ میلیون مجموعه تایر را بر اساس تولید سالانه ۱.۵ میلیون مجموعه تایر با عملکرد بالا نصب کرده است. محصولات ما به آمریکا ، یورپه ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی ، آفریقا و جاهای دیگر فروخته می شود و مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد. بسته به کیفیت عالی محصول ، ما گواهینامه سیستم کیفیت ، وزارت حمل و نقل ایالات متحده ، اتحادیه اروپا را تصویب کردیم.
    هر یک از اندازه هایی که ما تولید می کنیم شما نیاز دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما می خواهیم لاستیک های خود را با قیمت رقابتی ، کیفیت خوب و خدمات عالی تهیه کنیم تا صمیمانه با شما همکاری کنیم.

    بستن