ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Room ۳۲۱۰,Donghai International Building,۱۷ Huiquan Road,Qingdao,Shandong
  • درباره ما : از سال ۱۹۸۵ ما در راستای فعالیت های تجاری تایر هستیم. محصولات ما از لاستیک های مختلفی شامل تایرهای کشاورزی و صنعتی تشکیل شده است.اکنون مشتریان ما آمریکای شمالی ، اروپا ، آفریقا ، آمریکای جنوبی و میانه ، خاورمیانه و جنوب و شرق آسیا را پوشش داده اند. آخرین مقدار صادرات سالانه ما به ۱۵۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار رسیده بود.ما به ارائه محصولات با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود اختصاص داده ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۱۹۸۵ ما در راستای فعالیت های تجاری تایر هستیم. محصولات ما از لاستیک های مختلفی شامل تایرهای کشاورزی و صنعتی تشکیل شده است.
    اکنون مشتریان ما آمریکای شمالی ، اروپا ، آفریقا ، آمریکای جنوبی و میانه ، خاورمیانه و جنوب و شرق آسیا را پوشش داده اند. آخرین مقدار صادرات سالانه ما به ۱۵۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار رسیده بود.
    ما به ارائه محصولات با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود اختصاص داده ایم. ما بر این باوریم که همکاری طولانی مدت تجاری سودهای خوبی را به همراه خواهد داشت و سود خوبی را برای سهام طرف های همکاری در بازار به همراه خواهد داشت.
    ما از مشتریان بازارهای داخلی و خارجی استقبال می کنیم تا با ما تماس بگیرند و با هم همکاری کنیم تا محصولات خود را به بازارهای بیشتری معرفی کنیم.

    بستن