ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : CHINA-۳۴TH FLOOR,XIWANG TOWER,DUNHUA ROAD,QINGDAO
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد ، یکی از شرکت های پیشگام متخصص در تجارت صادرات تایر در چین است. از زمان تأسیس شرکت ما روابط تجاری قوی با کارخانه ها و شرکت ها در داخل و خارج برقرار کرده ایم.در سال ۲۰۰۷ ، ماكسون رسماً با حسابداری مستقل به شرکت مثلث تایر تایر ، با مسئولیت محدود و شماره ۴ صادرات آن تبدیل شد. ما تمام انواع تایرهای مارک مثلث مانند تایرهای ، لیتری, را حمل می کنیم. در سال ۲۰۰۸ ، ماکسون با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد ، یکی از شرکت های پیشگام متخصص در تجارت صادرات تایر در چین است. از زمان تأسیس شرکت ما روابط تجاری قوی با کارخانه ها و شرکت ها در داخل و خارج برقرار کرده ایم.
    در سال ۲۰۰۷ ، ماكسون رسماً با حسابداری مستقل به شرکت مثلث تایر تایر ، با مسئولیت محدود و شماره ۴ صادرات آن تبدیل شد. ما تمام انواع تایرهای مارک مثلث مانند تایرهای ، لیتری, را حمل می کنیم. در سال ۲۰۰۸ ، ماکسون با موفقیت کار خود را با آغاز کرد و تنها نماینده آن در هنگام فروش لاستیک مصنوعی در استان شاندونگ شد.
    کیفیت ، صداقت ، همکاری و برد-برد بیش از ۲۰ سال ارزش اصلی شرکت ماکسون بوده است. ماکسون همیشه استراتژی های بازار محور و مبتنی بر کیفیت خود را حفظ کرده است.
    ماکسون برای ایجاد تصویر برند ، باز کردن کانال های فروش و ارائه با ارزش ترین محصولات و خدمات به مشتریان خود تلاش کرده است تا به یک موقعیت برنده در میان و مشتریان ما دست یابد.

    بستن