ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سه راه افسریه-شهرک مسعودیه-خیابان مظاهر-خیابان شهید پیرهادی-پلاک ۱۳۲-واحد یک
  • درباره ما : شرکت شهر آفتاب از سال ۱۳۶۵ با تاسیس کارخانه، فعالیت خود را در حوزه تولید نایلون، نایلکس، سلفون ، ظروف یکبار مصرف و همچنین سفارشات چاپ و تبلیغات آغاز نموده که این همه سال تجربه، پشتوانه ای ارزشمند برای آن به شمار می آید. همزمان با رشد روزافزون و رو به گسترش رسانه جهان شمول اینترنت ، این مجموعه نیز بر آن شد تا در جهت اطلاع رسانی و ارائه وسیع خدمات خود ، با بهره وری از این پتانسیل عظیم اقد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شهر آفتاب از سال ۱۳۶۵ با تاسیس کارخانه، فعالیت خود را در حوزه تولید نایلون، نایلکس، سلفون ، ظروف یکبار مصرف و همچنین سفارشات چاپ و تبلیغات آغاز نموده که این همه سال تجربه، پشتوانه ای ارزشمند برای آن به شمار می آید.

    همزمان با رشد روزافزون و رو به گسترش رسانه جهان شمول اینترنت ، این مجموعه نیز بر آن شد تا در جهت اطلاع رسانی و ارائه وسیع خدمات خود ، با بهره وری از این پتانسیل عظیم اقدام به راه اندازی این وب سایت نماید.

    شهرآفتاب با محوریت بخشیدن به رضایت مشتریان باهدف توسعه روزافزون صنعت پلی اتیلن و عرضه محصولات نایلونی با توجه به تولی د محصولات با بالاترین کیفیت به خدمت رسانی به ملت شریف ایران می‌پردازد.

    بستن