ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۷۶, Zhengwen East Rd, Shijie Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. این شرکتی است که در انواع لوازم جانبی سخت افزار تخصص دارد. این محصولات به طور گسترده ای در صنایع مختلف مانند سوئیچ های الکترونیکی ، اسباب بازی ها ، روشنایی ، مبلمان ، لوازم جانبی کامپیوتر ، اتومبیل ، ارتباطات ، دیجیتال ، امنیت و غیره استفاده می شود. ما عمدتا در زمینه مهر زنی ، ورق فلز ، ماشینکاری و پاشش برای ادغام کار می کنیم عملیات تولیدی.این شرکت تجهیزات پیشر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. این شرکتی است که در انواع لوازم جانبی سخت افزار تخصص دارد. این محصولات به طور گسترده ای در صنایع مختلف مانند سوئیچ های الکترونیکی ، اسباب بازی ها ، روشنایی ، مبلمان ، لوازم جانبی کامپیوتر ، اتومبیل ، ارتباطات ، دیجیتال ، امنیت و غیره استفاده می شود. ما عمدتا در زمینه مهر زنی ، ورق فلز ، ماشینکاری و پاشش برای ادغام کار می کنیم عملیات تولیدی.
    این شرکت تجهیزات پیشرفته ای را معرفی کرد. یادگیری یک فرم غنی ، ایجاد تجربه از تایوان ، هنگ کنگ و سرزمین اصلی. با توسعه جامد ، ما محصولات مشتری را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب فعال می کنیم. همکاری نزدیک با مشتریان برای تأمین نیازهای تولیدی آنها.
    به منظور ثبت اصالت ، سخت افزار بیان در ، و تصویب از نسخه ۲۰۰۸ ، ما دارای سیستم عامل های تجاری هستیم ، ما همچنین یک منبع تامین کننده نمایشگاه منطقه با کیفیت هستیم. مسئولیت پذیر بودن ، صادق بودن ، ابتکار ، ابتکار ، سازگاری است
    تمام کارکنان در شرکت . مهارت های قوی طراحی ، چرخه تولید کوتاه ، تحویل به موقع و کیفیت پایدار چراغ راه ما برای پیشرفت است. ما متعهد به حل تمام مشکلات مشتریان خود در طی مراحل طراحی و تولید هستیم. ارسال خوشبختی اساس لذت بردن است. با یک نگرش مثبت و بهترین روش را امتحان کنید تا مشتری بتواند در اولین بار محصولات با کیفیت دریافت کند و همان چیزی است که ما با آن زنده می مانیم. تلاش برای تبدیل شدن به صنایع درجه یک بین المللی مانند اتومبیل ، ارتباطات ، شرکای دیجیتال جهت گیری پیش رو است!

    بستن