ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : جاده قدیم تهران -شهرک صنعتی شکوهیه -فاز دوم-همت ۴-پلاک kh۴۴۶-شرکت مهاب پلاست
  • درباره ما : شرکت مهاب پلاست قم با ۱۵ سال سابقه و بهره مندی از دانش روز در زمینه ی تولید انواع گرانول PVC و کامپاندهای پلیمری فعالیت میکند. این شرکت توانایی تولید ماهیانه ۱۵۰۰ تن انواع گرانول با کیفیت مطلوب را دارا بوده که توانایی تامین مواد اولیه بسیاری از شرکتهای مختلف و معتبر صنعتی را ایجاد می کند. شرکت مهاب پلاست دارنده ی گواهینامه ISO ۹۰۰۱ در زمینه ی کیفیت محصول بوده و مجهز به آزمایشگاه پیشرفت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهاب پلاست قم با ۱۵ سال سابقه و بهره مندی از دانش روز در زمینه ی تولید انواع گرانول PVC و کامپاندهای پلیمری فعالیت میکند.

    این شرکت توانایی تولید ماهیانه ۱۵۰۰ تن انواع گرانول با کیفیت مطلوب را دارا بوده که توانایی تامین مواد اولیه بسیاری از شرکتهای مختلف و معتبر صنعتی را ایجاد می کند.

    شرکت مهاب پلاست دارنده ی گواهینامه ISO ۹۰۰۱ در زمینه ی کیفیت محصول بوده و مجهز به آزمایشگاه پیشرفته ای جهت تطبیق محصولات خود با استانداردهای مورد تایید بین المللی می باشد که با بهره گیری از دانش روز و جدید ترین تکنولوژی ها کیفیت بالای محصولات خود را تضمین می کند.

    در حال حاضر،این شرکت با داشتن خطوط متعدد تولید،و با به کار گیری نیروهای متعهد و متخصص و با هدف جلب رضایت مشتریان داخلی و خارجی ،با افتخار در مسیر توسعه و خدمت به صنعت کشور گام برمی دارد.

    صادرات محصول به کشورهای مختلف یکی دیگر از اهداف سهام داران شرکت مهاب پلاست بوده ، که درحال حاضر تحقق یافته است.

    بستن
محصولات
کامپاند رنگ سرمه ای
کامپاند رنگ زرد
کامپاند رنگ قرمز
کامپاند رنگ صورتی
کامپاند رنگ بنفش
عایق فیبر نوری کارکرد داخلی
روکش لوله های خرطومی فلزی
عایق
روکش
فیلر
نوار لبه
دیوار کوب
داکت
لوله خرطومی برق
چکمه
زیره کفش
شیلنگ خانگی
شیلنگ صنعتی
شیلنگ تراز
واشر
خط کش
پاک کن