ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۱۰۱ DONGNING ROAD, WAIHAI STREET, JIANGHAI DISTRIC, JIANGMEN CITY, GUANGDONG PROVINCE, CHINA
  • درباره ما : استان گوانگدونگ برای بیش از ۱۰ سال. کدام منطقه اقتصادی دلتا متعلق به چین است. همانطور که می دانید ، این یک پایگاه پردازش و ساخت و صادرات مشهور در جهان است. در جنوب غربی مجاور بزرگراه است و از شرایط مناسب ترافیکی برخوردار است. تقریباً ۴۰ دقیقه راننده ماشین از فرودگاه با قطار سریع السیر یا ماشین یا اتوبوس طول می کشد.، آموزشی ویبولیتین کارخانه تولید نام تجاری است ، از ابتدای تولید آن در تول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    استان گوانگدونگ برای بیش از ۱۰ سال. کدام منطقه اقتصادی دلتا متعلق به چین است. همانطور که می دانید ، این یک پایگاه پردازش و ساخت و صادرات مشهور در جهان است. در جنوب غربی مجاور بزرگراه است و از شرایط مناسب ترافیکی برخوردار است. تقریباً ۴۰ دقیقه راننده ماشین از فرودگاه با قطار سریع السیر یا ماشین یا اتوبوس طول می کشد.
    ، آموزشی ویبولیتین کارخانه تولید نام تجاری است ، از ابتدای تولید آن در تولید محصول روشنایی با کیفیت بالا شرکت کرده است ، محصولات اصلی شامل چراغ مسیر ، چراغ وزوز ، چراغ صفحه تابلو ، چراغ جلو ، نور مغناطیسی ، نور خطی ، - نورافکن های کوچک ، چراغ های نصب شده و غیره. نورپردازی ، سطحی که به طور گسترده در فروشگاه های لباس ، صفحه نمایش ، مراکز خرید ، هتل ها ، ساختمان ها ، سالن های نمایشگاه و موزه استفاده می شود. ما برای پیروزی در بازار ، افزایش مداوم سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه به محصولات نوآورانه پایبند هستیم. هر سال ، برخی از محصولات برای ثبت اختراع درخواست کرده اند ، همه این محصولات دقیق ترین و پیچیده ترین سیستم کنترل کیفیت را گذرانده اند.
    ما اصرار داشتیم که محصول را در بازار متوسط ​​و برتر قرار دهیم ، با تکنولوژی پیشرفته ، کیفیت عالی محصول ، با برخی از مارک های بین المللی روشنایی همکاری کرده است ، این محصول به تدریج به بازارهای برتر اروپا و همچنین بازارهای جدید مانند روسیه ، آمریکای جنوبی ، آفریقا ، هند و اینجوری شروع شد ما در تلاشیم تا با استفاده از نور نامحدود و لذت بردن از کاربر ، راه حل های مناسب برای روشنایی را برای کاربران جهانی ارائه دهیم.
    روح و خرد ابتکاری ، کمک مثبت به "فرهنگ نور" هماهنگی انسان با محیط زیست. به عنوان مدافع روشنایی سبز ، همیشه به منظور کاهش مصرف جهانی انرژی ، کاهش انتشار مضر دی اکسید کربن به عنوان مسئولیت اصلی اجتماعی شرکت و ارائه راه حل های پیچیده روشنایی و کارآمد ، همچنان به کاوش در همه مناطق می پردازد.
    لطفا ایده یا نقاشی یا نمونه های خود را برای ما ارسال کنید. مهندسان اجرایی ما راه حل کاملی برای شما ارائه می دهند. ما همچنین تیم فروش حرفه ای ، تیم تحقیق و توسعه خود را داریم تا از برقراری ارتباط کامل و روان اطمینان حاصل کنیم. تیم مسئول ما به هر مشتری کیفیت خوب را نوید می دهد.
    ما مشتاقانه منتظر همکاری با شرکت های مختلف از سراسر جهان هستیم ، از شما استقبال می کنیم تا از شرکت یا وب ما صمیمانه بازدید کنید:

    بستن
محصولات
DL-163F BK Embedded GU10 Down Light
DL-163F WH Recessed Aluminum Light
چراغ آهنگ DL-116 برای خانه
چراغ سقفی DL-145 BK GU10
چراغ آویز DL-188P GU10
چراغ سقفی ال ای دی کارخانه DL-188P
DL-105A Aluminum GU10 Track Light Housing
چراغ DL-181 GU10 برای دفتر
لامپ مسیر LED DL-145 WH GU10
چراغ آویز GU10 داخلی DL-105P
DL-YS4504
DL-S966