ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۹ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/watch?v=nfjJYdv8PZU&feature=youtu.be
  • آدرس : ۵/F,Building B,Sanmin Industrial Zone,Shiyan town,Bao'an,Shenzhen,china ,Post code:۵۱۸۱۰۸
  • درباره ما : شرکت در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، واقع در شنژن ، چین ، یک شرکت حرفه ای با تکنولوژی پیشرفته است که تحقیق و توسعه ، تولید ، بازاریابی ، پروژه ها و خدمات فنی محصول را ادغام می کند. ما یک تیم باتجربه از مهندسان تحقیق و توسعه ، مهندسان نوری ، ساختاری و الکترونیکی داریم که سالها در این زمینه فعالیت داشته اند. با تجهیزات تولید کلاس اول کاملاً خودکار و تیم تولید با استعداد ، با موفقیت محصولات کاربردی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، واقع در شنژن ، چین ، یک شرکت حرفه ای با تکنولوژی پیشرفته است که تحقیق و توسعه ، تولید ، بازاریابی ، پروژه ها و خدمات فنی محصول را ادغام می کند. ما یک تیم باتجربه از مهندسان تحقیق و توسعه ، مهندسان نوری ، ساختاری و الکترونیکی داریم که سالها در این زمینه فعالیت داشته اند. با تجهیزات تولید کلاس اول کاملاً خودکار و تیم تولید با استعداد ، با موفقیت محصولات کاربردی سطح بین المللی (چراغ سیل ، چراغ چراغ و چراغ خیابانی. چراغ مسیر ، چراغ پایین چراغ ، چراغ سیل ) را از طریق تحقیقات و نوآوری را به تدریج عمیق تر کرد. محصولات ما در بیش از ۱۰۰ کشور مانند ایالات متحده آمریکا ، کره جنوبی ، استرالیا ، سنگاپور ، انگلیس ، ژاپن و اسپانیا و آلمان و فرانسه و غیره از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و همچنین چندین پروژه روشنایی ، محوطه سازی و روشنایی را از داخل و خارج از کشور بر عهده داریم بر.
    با ایده "اکتشاف ، نوآوری ، کارآیی و کیفیت بالا" ، سیاست تجاری "کیفیت حیات نجات یک شرکت" و مدیریت و خدمات مدرن آن است.
    اعتماد و احترام بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. ما کنترل دقیق کیفیت را با سیستم مدیریت کیفیت مدیریت می کنیم. محصولات ما گواهینامه های و غیره را گذرانده اند. که تضمین محصولات با کیفیت بالا است. در حال حاضر ، محصولات ما به طور گسترده ای در بسیاری از زمینه ها مانند مرحله ، روشنایی ، چشم انداز ، روشنایی تجاری و روشنایی در فضای باز مورد استفاده قرار گرفته است.
    با سیاست در حال توسعه "یکپارچگی برای توسعه بازارهای جدید ، کیفیت بالا برای تحکیم و احاطه بازار ، هدایت فن آوری بازار" و هدف آن "نور سبز ، صرفه جویی در انرژی ، کربن کم. دوستانه روحی" ، مایل است با شما در یک رابطه برنده هستید.

    بستن
محصولات
چراغ پایین LED
چراغ خیابان LED
چراغ خیابان LED
چراغ خیابان LED (PL-LD-110)
چراغ خیابانی خورشیدی LED (PL-SGL-Z)
چراغ سه‌گانه LED (PL-IP69K-E01)
چراغ باغ LED (PL-GL-008)
چراغ پایین (PL-TD-010)
چراغ مسیر LED (PL-TL-F2)
نور led بالا (PL-UFO-030S)
چراغ خیابانی خورشیدی LED (PL-SSL-Y)
چراغ خیابانی خورشیدی LED (PL-SGL-001)