ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : The Second Floor, Building B, No. ۹۷, Donglin Road, Waihai Street, Jianghai District, Jiangmen City, Guangdong Province, China.
  • درباره ما : یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است که به طراحی ، توسعه و تولید برای روشنایی تجاری از جمله نور خطی ، نور چراغ مغناطیسی ، نور کم از سال ۲۰۱۰ توجه دارد. کارخانه ما بیش از ۸ سال سابقه تولید دارد.ما در مورد راه حل های روشنایی دانش زیادی در دسترس داریم و آماده هستیم که این اطلاعات را با مشتریان خود به اشتراک بگذاریم تا به آنها در ایجاد نمایشگرهای روشنایی زیبا و بصری خیره کننده کمک کنیم. م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است که به طراحی ، توسعه و تولید برای روشنایی تجاری از جمله نور خطی ، نور چراغ مغناطیسی ، نور کم از سال ۲۰۱۰ توجه دارد. کارخانه ما بیش از ۸ سال سابقه تولید دارد.
    ما در مورد راه حل های روشنایی دانش زیادی در دسترس داریم و آماده هستیم که این اطلاعات را با مشتریان خود به اشتراک بگذاریم تا به آنها در ایجاد نمایشگرهای روشنایی زیبا و بصری خیره کننده کمک کنیم. محصولات ما به طور گسترده در فروشگاه های خرده فروشی ، هتل ها ، دفاتر ، صنعت ، شهرها و خانه ها استفاده می شود. تیم رهبری ما با بیش از ۱۰ سال تجربه پروژه خرده فروشی صنعت ، تجربه غنی برای پروژه های جهانی.
    در عین حال ، ما پروفیل های آلومینیومی و انواع لوازم جانبی را فقط به مشتریان خود عرضه می کنیم. محصولات برای اطمینان از عملکرد ، قابلیت اطمینان ، ایمنی و دوام قبل از حمل و نقل ۱۰۰٪ آزمایش می شوند.
    مشتریان ما از سراسر جهان از جمله اروپا ، خاورمیانه ، آمریکای شمالی ، برزیل ، روسیه ، استرالیا و آسیای جنوب شرقی هستند. ما مشتاقانه منتظر برقراری روابط تجاری موفق با کلیه مشتریان در سراسر جهان در آینده هستیم.

    بستن