ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲ Industrial Zone, Gonglian, Wanjiang Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : سلف پایه های پشتیبانی از فلز رسمی است. این فلز رسمی در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و تاکنون کار می کند. شامل پشتیبانی رسمی از فلز و نور است که در سال ۲۰۰۹ نصب می شود. فلز رسمی در ریخته گری آلومینیوم ، فرآیند اکستروژن آلومینیوم ، ماشینکاری ، شکل دهی ورق فلز و مهر زنی سرد. با رشد ۴ ساله ، ما مشتریان بیشتری را از صنعت نور به دست آورده ایم ، بنابراین در سال ۲۰۱۵ ، ما این شرکت جدید را نصب کردیم به ویژ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سلف پایه های پشتیبانی از فلز رسمی است. این فلز رسمی در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و تاکنون کار می کند. شامل پشتیبانی رسمی از فلز و نور است که در سال ۲۰۰۹ نصب می شود. فلز رسمی در ریخته گری آلومینیوم ، فرآیند اکستروژن آلومینیوم ، ماشینکاری ، شکل دهی ورق فلز و مهر زنی سرد. با رشد ۴ ساله ، ما مشتریان بیشتری را از صنعت نور به دست آورده ایم ، بنابراین در سال ۲۰۱۵ ، ما این شرکت جدید را نصب کردیم به ویژه از مشتریان سبک ما پشتیبانی می کند ، ما آنها را به خانه های ریخته گری ، غرق گرما می رسانیم ، قاب های پشتیبانی کننده و سایر دستگاه های فلزی. در سال ۲۰۱۶ ، ما به طور کامل به بخشی از مشتریان نور خود با نور کمک کردیم ، همچنین در آن زمان ، ما شروع به تولید محصولات نور خود کردیم. در همین حال ، ما همچنان به مشتریان سبک خود اعضای سبک ارائه می دهیم. ما تولید کننده بسیار کم نور هستیم که دارای اجزای فلزی کاملاً خود پذیرایی در چین هستیم. این باعث می شود قیمت تمام شده سبک ما رقابتی باشد.
    کیت و قطعات روشنایی
    برای قطعات: ما عمدتا خانه های آلومینیومی ، غرق گرما و قاب / براکت پشتیبانی ارائه می دهیم. مسکن آلومینیوم ، محبوب ترین روند ریخته گری قالب است ، مزیت ما این است که ما می توانیم ریخته گری قالب آلومینیوم خالص را انجام دهیم ، اثر اتلاف حرارت بهتر است. علاوه بر این ، سطح آنودایز می تواند به رنگ متفاوت و اثر ضد خوردگی بهتر تبدیل شود. انتظار ریخته گری قالب ، ما آلومینیوم پوسته های اکسترود شده و ماشین کاری شده ، آلومینیوم تقسیم و ماشین آلات روکش ، تمبر و موارد دیگر. مسکن مونتاژ شده برای پاسخگویی به خواسته های مختلف مشتریان. هیت سینک: ما می توانیم مطابق با درخواست مشتق محصولات مشتری طراحی کنیم. تا کنون ، مطابق با کار ، ما قالب های قالب گیری قالب ، اکسترود ، مهره خرد شده ، لوله مسی همراه با ورق آلومینیوم و غیره را می سازیم. برای اطلاعات بیشتر ، به وب سایت فلزی ما مراجعه کنید:
    محصولات روشنایی
    به عنوان یک تامین کننده حرفه ای روشنایی ، کیت های روشنایی و لوازم جانبی در چین ، محصولات نورپردازی نهایی که در حال حاضر ارائه می دهیم شامل روشنایی صنعتی ، نور معماری ، روشنایی خیابان و روشنایی تجاری است. کلیه محصولات با ۵ سال گارانتی سازگار با هستند. ما همچنین می توانیم سفارشات را بپذیریم. و استاندارد و سفارشی سازی برای کیت های روشنایی و روشنایی و لوازم جانبی همیشه در صورت درخواست در دسترس نیستند. اگر در مورد محصولات نورپردازی می توانیم برای شما کاری انجام دهیم ، لطفاً با ما تماس بگیرید.
    ما امیدواریم که از طریق تلاش های مشترک بتوانیم تجارت و دوستی را برای سود متقابل خود در آینده ارتقا دهیم.
    برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد ما ، لطفاً به ما در

    بستن