ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۵۹۹ Juxian Road, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : در ساخت و تهیه نمونه های اولیه و اشکال و اندازه های مختلف تخصص دارد. قالب ، عمدتا از دو نوع: قالب تزریق پلاستیک و قالب ریخته گری.از سال ارائه طراحی قطعات ، ساخت نمونه اولیه ، طراحی قالب و خدمات ساخت قالب را آغاز کرده است. اکنون ما با بسیاری از مشتریان از آلمان ، اسپانیا ، ایالات متحده آمریکا ، ایتالیا ، روسیه ، ویتنام و غیره کار می کنیم. ما دو نوع قالب را تشکیل می دهیم: یکی برای نمونه او ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ساخت و تهیه نمونه های اولیه و اشکال و اندازه های مختلف تخصص دارد. قالب ، عمدتا از دو نوع: قالب تزریق پلاستیک و قالب ریخته گری.
    از سال ارائه طراحی قطعات ، ساخت نمونه اولیه ، طراحی قالب و خدمات ساخت قالب را آغاز کرده است. اکنون ما با بسیاری از مشتریان از آلمان ، اسپانیا ، ایالات متحده آمریکا ، ایتالیا ، روسیه ، ویتنام و غیره کار می کنیم. ما دو نوع قالب را تشکیل می دهیم: یکی برای نمونه اولیه ، دیگری برای تولید انبوه. برای بخش خودرو ، مشتری مستقیم یا غیرمستقیم ما را پوشش می دهد. و غیره برای سایر مناطق ، مشتریان ما شامل و غیره هستند.
    یک تیم مهندس متخصص دارد. ما از هر بخش از پروژه ها از طراحی قطعه ، طراحی قالب ، ساخت قالب ، آزمایش تا حمل و نقل مراقبت می کنیم. ما در مورد مشتریان هر پروژه هفتگی گزارش می دهیم تا مشتریان ما بدانند که هر مرحله از پروژه های آنها توسط ارائه می شود.
    برای اطمینان از همه قالب ها و قالب ها ، را در سیستم مدیریت کیفیت ما اعمال می کند. اشکال استاندارد کیفیت هستند.
    مأموریت این است که همان عملکرد دفتر خرید مشتریان بین المللی ما در چین باشد ، به مشتریان ما کمک می کند تا قیمت خرید خود را ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش دهند و در انرژی و زمان خود صرفه جویی کنند ، به طور قابل توجهی سود مشتریان و رقابت در بازار را افزایش دهند.
    کارکنان مشتاق و با انگیزه ما مشتاقانه منتظر دریافت ایمیل شما هستند. تجارت طولانی مدت ضمن ارائه بهترین خدمات در همه زمان ها اصل ماست.

    بستن
محصولات
ساخت قالب تزریق پلاستیک
قالب های تک حفره ای
قالب های حفره متعدد
قالب های پشته ای
قالب های دونده داغ
قالب های دو شات
فرآیند قالب گیری تزریقی
فرآیند ریخته گری قالب
مواد مورد استفاده برای ساخت قالب ریخته گری
تولید انبوه آسان
نمونه قطعات مهر زنی و قطعات مکانیکی
نمونه قطعات مهر زنی و قطعات مکانیکی