ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – همت غرب – کاشان جنوب – ورودی بام لند دریاچه خلیج فارس (چیتگر ) – میدان موج – مجتمع اداری تجاری آفتاب – واحد ۵۰۱
  • درباره ما : شرکت مهندسی تهران استون مهر آگین نماینده رسمی برند پرشین استونیت در تهران با تکیه بر سالها تجارب ارزنده فنی، اجرایی و مدیریتی موسسين اش در صنعت ساخت و ساز، در سال ۱۳۹۶ شروع به كار كرد. محصولات شرکت تهران استون مهر آگین نماینده رسمی پرشین استونیت اصفهان در کلانشهر تهران در سراسر ایران یکتا بوده و از لحاظ طرح، کیفیت و قیمت فاقد رقیب است. این شرکت با بهره مندی از کادر متخصص ، مجرب، فنی، خ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهندسی تهران استون مهر آگین نماینده رسمی برند پرشین استونیت در تهران با تکیه بر سالها تجارب ارزنده فنی، اجرایی و مدیریتی موسسين اش در صنعت ساخت و ساز، در سال ۱۳۹۶ شروع به كار كرد.

    محصولات شرکت تهران استون مهر آگین نماینده رسمی پرشین استونیت اصفهان در کلانشهر تهران در سراسر ایران یکتا بوده و از لحاظ طرح، کیفیت و قیمت فاقد رقیب است.

    این شرکت با بهره مندی از کادر متخصص ، مجرب، فنی، خلاق و متعهد تلاش خود را جهت رعایت حقوق مادی و معنوی مشتریان معطوف داشته و این مهم را سرلوحه و خط مشی اصلی این شرکت قرار داده است.

    تيم مشاوران شرکت براي اطمينان از ارايه بهترین خدمات، شما را درطول مسيرِ انتخاب، طراحي و اجرا از اولين قدمها ( پيدا كردن طرح استونیت مناسب ) تا مراحل پاياني كار ( نصب و اطمينان از ارسال به موقع محصولات) همراهي مي نماید.

    بستن
محصولات
استونیت
قفل دیجیتال هیوندای
کفپوش پی وی سی
تایل آینه تراش خورده 30*30 مسی