ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان انقلاب-روبروی دانشگاه تهران-خیابان فخررازی-پلاک ۱۸
  • درباره ما : شركت دي (سهامي خاص) در تاريخ ۱۳۳۷/۰۸/۲۱ با شماره ۹۳ در شهر همدان ثبت و به منظـور اجرای پروژه هـای ساخت و ساز تأسیس و فعـالیت خـود را آغـار کرد .شرکت دي داراي رتبه ۱ در رشته ­هاي راه و ترابری، ساختمان و ابنیه، آب، تاسيسات و تجهيزات و رتبه ۵ صنعت و معدن از معاونت نظارت راهبردي رياست جمهوري بوده و یکی از توانمندترین پیمـانکاران عمـرانی ایران می باشد. این شـرکت طی شش دهه فعـالیت در عـرص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت دي (سهامي خاص) در تاريخ ۱۳۳۷/۰۸/۲۱ با شماره ۹۳ در شهر همدان ثبت و به منظـور اجرای پروژه هـای ساخت و ساز تأسیس و فعـالیت خـود را آغـار کرد .شرکت دي داراي رتبه ۱ در رشته ­هاي راه و ترابری، ساختمان و ابنیه، آب، تاسيسات و تجهيزات و رتبه ۵ صنعت و معدن از معاونت نظارت راهبردي رياست جمهوري بوده و یکی از توانمندترین پیمـانکاران عمـرانی ایران می باشد.

    این شـرکت طی شش دهه فعـالیت در عـرصه داخلی و خـارجی با بکارگـیری توان بالای نیروهـای انسانی متخصص، مـاشین آلات، تجهیزات پیشرفته و نیز توان قابل توجه مـالی در اجرای پروژه هـای عمرانی ملی شـامل: احداث فـرودگاه، سـد، راه، ساختمـان، محوطه سـازی، تأسیسات زیربنایی و راه آهـن به موفقیت هـای چشم گیری دست یافته است. از نکات حائز اهمیت این شرکت می توان به پیاده سـازی سیستم هـای مدیریت کیفیت، ایمنی، بهـداشت شغـلی و محیط زیست و متعاقب آن اخـذ گواهینامه های: ISO ۱۸۰۰۱ ، ISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ از شرکت DQS آلمان اشـاره نمود.

     

    ماموریت:

    شرکت دی به ‌منظور اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی در سطح ملی و بین‌المللی با اتکا بر تجربه و دانش فنی، روش‌های مدرن مدیریتی، تجهیزات و ماشین‌آلات کارآمد، به ‌منظور سازندگی، توسعه و اعتلای محیط زندگی شهروندان ایفای نقش می‌کند. در این راستا رویکرد مستمر شرکت، ارتقا سطح کیفیت خدمات با رعایت حقوق ذینفعان شرکت (سهامداران، کارکنان، مشتریان، تأمین‌کنندگان و جامعه) به‌ منظور دستیابی به ارزش‌آفرینی و خلق پروژه‌های عام‌المنفعه، هست.

     

    چشم انداز:

    شرکت دی بر آن است که در افق ۳ ساله با فروش ۳۰۰۰ میلیارد ریالی و ۳۰ درصد سهم صادرات خدمات فنی و مهندسی، در میان ۲۵۰ شرکت برتر IMI جای گیرد.

     

    ارزشهای سازمانی:

    حفظ ارزش‌های مورد انتظار سهامداران
    مشتری مداری
    احترام به اصول و موازین اسلامی، اخلاقی، اجتماعی
    نوآوری و ترویج توسعه پایدار
    اصرار بر کیفیت، بهداشت، ایمنی و دوستی با محیط‌زیست
    پیشبرد نگرش برنده-برنده
    شایسته‌سالاری

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
طرح و ساخت عوامل پروازی فرودگاه اردبیل
تقاطع غیر همسطح پردیسان / قم
ایستگاه مترو M3- میرزای شیرازی
تقاطع غیر همسطح جاده قدیم قم با بلوار علامه عسگری ( چهار راه باقر شهر )