ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : اتوبان تهران ساوه - قبل از خروجی صباشهر - شهرک صنعتی اورین
  • درباره ما : مبلمان اداری فضا آرا از سال ۱۳۹۸ با برند تجاری فضا آرا در زمینه طراحی ، تولید و اجرای مبلمان اداری و منزل فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز نموده است .این شرکت در زمینه مبلمان اداری دارای نمایندگی های فعال در سطح کشور می باشد و محصولات تولیدی شرکت شامل انواع میز های مدیریت ، کارشناسی ، کارمندی ، کانتر ، کنفرانس ، جلو مبلی و کارگروهی می باشد. پارتیشن های دوجداره و تک جداره آلومینیوم با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مبلمان اداری فضا آرا از سال ۱۳۹۸ با برند تجاری فضا آرا در زمینه طراحی ، تولید و اجرای مبلمان اداری و منزل فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز نموده است

    .این شرکت در زمینه مبلمان اداری دارای نمایندگی های فعال در سطح کشور می باشد و محصولات تولیدی شرکت شامل انواع میز های مدیریت ، کارشناسی ، کارمندی ، کانتر ، کنفرانس ، جلو مبلی و کارگروهی می باشد.

    پارتیشن های دوجداره و تک جداره آلومینیوم با قالب اختصاصی و همچنین پارتیشن ام دی اف در مدل های متنوع در سطح بسیار گسترده ای در حال اجرا می باشد.انواع کابینت و کمد دیواری شامل تمام ام دی اف و وکیوم در بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ در حال انجام می باشد.

    تولید تمام محصولات با ماشین آلات روز اروپایی صورت می گیرد و همواره کیفیت عالی به همراه قیمت مناسب سر لوحه فروش کارخانه می باشد.

    تیم های فروش ، بازاریابی ، طراحی،قیمت دهی ، نصب و خدمات پس از فروش جواب گوی مشتریان عزیز در سطح کشور می باشد.سالیانه بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک در سطح کشور توسط برند فضا آرا تجهیز می شوند.

    بستن
محصولات
مدیریت لاوین
مدیریت الوند
مدیریت ساوین
مدیریت هیراد
مدیریت آراد
مدیریت آسترو
مدیریت رایکا
مدیریت زاگرس
مدیریت سهند
کنفرانس البرز
کنفرانس هیراد
کنفرانس الوند
کنفرانس گروهی آریان
کارشناسی کیهان
کارشناسی البرز
کارشناسی سپهر
کارمندی کیهان
کارمندی هیوا
کارمندی البرز
جلومبلی البرز
کانتر آراد
کانتر آریان
میزکارگروهی ویستا
میزکارگروهی آریو
میزکارگروهی کارن
میزکارگروهی افرند
کتابخانه نوین
کتابخانه الوند
کتابخانه رومینا
کتابخانه البرز
فایلینگ
پارتیشن بلند (ارتفاع 240)
پارتیشن متوسط (ارتفاع 200)
پارتیشن کوتاه (ارتفاع 140)
صندلی مدیریتی M 101
صندلی مدیریتی M 102
صندلی مدیریتی M 103
صندلی مدیریتی M 104
صندلی مدیریتی M 105