ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۶f, C۵ Building, Hengfeng Industry Zone, Hezhou, Xixiang Town, Baoan District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : راه حل انرژی شنژن که در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد ، تمام کارهای طراحی ، توسعه ، ساخت ، توزیع و صادرات انرژی خورشیدی را ادغام می کند.ما تقریباً ۱۰۰ کارمند در کارخانه ۲۰۰۰ متر و یک بخش قالب سازی داخلی ، بخش تزریق پلاستیک و بخش تزریق پلاستیک داریم. صفحه مدار در بخش تولید ۴ خط تولید اتوماتیک. ما آماده همکاری با شما و ارائه محصولات فراوان و بهترین خدمات به شما هستیم.ما بر روی سیستم خانگی و دستگاه های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    راه حل انرژی شنژن که در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد ، تمام کارهای طراحی ، توسعه ، ساخت ، توزیع و صادرات انرژی خورشیدی را ادغام می کند.
    ما تقریباً ۱۰۰ کارمند در کارخانه ۲۰۰۰ متر و یک بخش قالب سازی داخلی ، بخش تزریق پلاستیک و بخش تزریق پلاستیک داریم. صفحه مدار در بخش تولید ۴ خط تولید اتوماتیک. ما آماده همکاری با شما و ارائه محصولات فراوان و بهترین خدمات به شما هستیم.
    ما بر روی سیستم خانگی و دستگاه های استفاده واقعی تمرکز می کنیم. محصولات ما شامل فانوس خورشیدی برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز ، کیت های روشنایی خورشیدی ، قاتل پشه خورشیدی ، شارژر تلفن همراه خورشیدی و غیره است و نشان دهنده هرگونه سیستم برق کوچک و طراحی الکتریکی است. پشتیبانی فنی و کلیه قطعات برای سیستم کامل موجود.
    ما یک شبکه جهانی از توزیع کنندگان و شرکت های تابعه برای فروش و بازاریابی محصولات خود در سراسر جهان ایجاد کرده ایم و در این فرآیند به عنوان یک شرکت که محصولات با کیفیت و خدمات عالی ارائه می دهد شهرت خوبی کسب کرده ایم. ما با موفقیت یک لیست قوی مشتری ، از جمله داشته ایم. توسعه یافته. ما محصولات با کیفیتی در اختیار آنها قرار داده ایم و به تجارت آنها ادامه می دهیم.
    چه بیشتر ، هر زمینه دارای تأیید است. ما همچنین تحت یک سیستم مدیریت ۹۰۰۱ ۲۰۰۰ برای کیفیت سازگار کار می کنیم.

    بستن
محصولات
چراغ قوه PS-L070
PS-L003
فانوس خورشیدی قابل حمل چند منظوره با عملکرد شارژ موبایل (ناتیلوس)
mini-L080
PS-L067
PS-L080
PS-L006
PS-K017