ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵f, Building a, No. ۱۷۱ Changan North Road, Henglan Town, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : در ، مشهورترین شهر روشنایی جهان در چین است. ما در زمینه تولید و فروش انواع لامپ های داخلی از جمله لوسترها ، لامپ های آویز ، چراغ های کریستالی تخصص داریم. تمام لامپهایی که ما دریافت کرده ایم و گواهینامه ها ، در صورت نیاز مشتری می توانیم گواهینامه را نیز دریافت کنیم.ما می توانیم هر ماه لامپهای جدیدی تولید کنیم و لامپها را با توجه به نیاز مشتری طراحی کنیم. لامپ ها و طرح طراحی ما در مشتریان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ، مشهورترین شهر روشنایی جهان در چین است. ما در زمینه تولید و فروش انواع لامپ های داخلی از جمله لوسترها ، لامپ های آویز ، چراغ های کریستالی تخصص داریم. تمام لامپهایی که ما دریافت کرده ایم و گواهینامه ها ، در صورت نیاز مشتری می توانیم گواهینامه را نیز دریافت کنیم.
    ما می توانیم هر ماه لامپهای جدیدی تولید کنیم و لامپها را با توجه به نیاز مشتری طراحی کنیم. لامپ ها و طرح طراحی ما در مشتریان خارجی بسیار محبوب است. نور ما برای پروژه های هتل ، مراکز خرید ، فرودگاه ها ، میدان بیرونی ، خیابان ، موزه ، ویلا ، مغازه ها ، خانه ، چشمه و غیره اعمال می شود. ما تجربه زیادی برای پروژه بین المللی روشنایی (شامل) داریم. این بدان معناست که کارخانه روشنایی گریس نه تنها یک تولید کننده روشنایی است ، بلکه یک طراح و صادر کننده بزرگ روشنایی است.
    ما بر اصل مشتری اول ، کیفیت اول ، بهترین قیمت و خدمات تکیه می کنیم. و ما امیدواریم که یک رابطه تجاری طولانی مدت با شما برقرار کنیم.
    برای صادرات ، ما همچنین همیشه تیم بازرگانی حرفه ای و تیم خرید در خدمت شما هستیم. ما خدمات تضمینی برای خرید ، پردازش و ترتیب حمل کالا ارائه می دهیم. ما حمل و نقل را با ارزانترین ، کمترین زمان و ایمن ترین حمل و نقل انجام می دهیم. رضایت شما بزرگترین انرژی و برداشت ماست!

    بستن