ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Developping Building ۲۵۲۷, China South City, Pinghu Street, Longgang District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای و فروش صفحه نمایش ، ساعت مچی شخصی و کمدهای حیوانات خانگی است. این کارخانه دارای بیش از ۱۰ سال تجربه تولید ، هزاران کارگاه حرفه ای تولید بدون گرد و غبار ، این کارخانه دارای بیش از ۴۰۰ کارمند تولید ، دو منطقه تولیدی است.در نتیجه ، وضعیت اپیدمی بسیار جدی بود. از ۲۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ ، این شرکت به درخواست دولت پاسخ داده و یک کارگاه تولید استنسیل را در همان روز نصب کرده ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای و فروش صفحه نمایش ، ساعت مچی شخصی و کمدهای حیوانات خانگی است. این کارخانه دارای بیش از ۱۰ سال تجربه تولید ، هزاران کارگاه حرفه ای تولید بدون گرد و غبار ، این کارخانه دارای بیش از ۴۰۰ کارمند تولید ، دو منطقه تولیدی است.
    در نتیجه ، وضعیت اپیدمی بسیار جدی بود. از ۲۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ ، این شرکت به درخواست دولت پاسخ داده و یک کارگاه تولید استنسیل را در همان روز نصب کرده است. او به طور رسمی تولید را از ۲۴ ژانویه آغاز کرد. به طور عمده ماسک های یکبار مصرف تخت و ماسک های محافظ سه بعدی تولید می شود.
    این شرکت پس از بررسی بازار و شرایط خاص خود دریافت که شابلونهای سه بعدی ، مقاوم در برابر پلاک ، گرد و غبار و ویروس تاج جدید ، اصلی ترین مدلهای تولید هستند. اعتقاد این شرکت این است که هر عموم مردم می توانند یک ماسک محافظ سه بعدی داشته باشند که زیبا ، زیبا ، سبک و قابل تنفس باشد و می تواند از ویروس پنومونی تاج جدید محافظت کند.
    از زمان تولید ۲۴ ، این شرکت شبانه روز سوله خود را گسترش داده و شابلونهای زیادی در اختیار مردم چین قرار داده است. این مورد توسط دفتر بازرسی کیفیت شنژن در سال ۲۰۰۶ به طور کامل آزمایش شده است. و درخواست ثبت اختراع ظاهری همزمان در اداره ثبت اختراعات ایالتی وارد شده است.
    شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین شنژن مایفنگ

    بستن