ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۵, Hangsheng Science Park, No. ۱۲۱۸ Wenyi West Road, Yuhang District, Hangzhou, Zhejiang
  • درباره ما : شرکت تجارت خارجی گروه ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد که دارای بیش از ۱۰ شرکت تابعه و بیش از صدها کارمند است. با تجربه غنی و سابقه طولانی در تجارت خارجی ، تجارت خارجی را آسان تر و کارآمد می کند و به بسیاری از مشتریان با ارائه کالاهای با کیفیت بالا کمک می کند.براساس دو دهه گذشته موجودی عملی تجارت خارجی و دستاوردهای خود ، تلاش خود را می کند تا یک شرکت بزرگ با مفهوم اصلی بهترین تأمی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجارت خارجی گروه ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد که دارای بیش از ۱۰ شرکت تابعه و بیش از صدها کارمند است. با تجربه غنی و سابقه طولانی در تجارت خارجی ، تجارت خارجی را آسان تر و کارآمد می کند و به بسیاری از مشتریان با ارائه کالاهای با کیفیت بالا کمک می کند.
    براساس دو دهه گذشته موجودی عملی تجارت خارجی و دستاوردهای خود ، تلاش خود را می کند تا یک شرکت بزرگ با مفهوم اصلی بهترین تأمین کنندگان برای مشتریان در سراسر جهان ایجاد کند.
    این شرکت متشکل از گروهی از نخبگان است که در پرداخت مطمئن ، تجارت بین الملل ، قانون و اینترنت تجربه دارند. در حال حاضر ، او در صنعت پوشش صنایع از تمیز کردن لوازم مراقبت شخصی ، از لوازم منزل در محصولات کودک مشکلی داشته است. با موفقیت به بیش از ۲۰۰۰ شرکت در لیست کالاهای ارائه شده یکی یکی با آنها کمک کرده و ارزش صادراتی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را بدست آورده است. این تجارت در حال حاضر نزدیک به صدها کشور و منطقه در آفریقا ، اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین و آسیا را پوشش داده است.
    در مورد زنجیره تأمین ، ما در حال حاضر با بیش از ۵۰۰۰ کارخانه در چین همکاری کرده ایم که این یک مزیت بزرگ است و می تواند کالا را به صورت پایدار تأمین کند.
    علاوه بر این ، دو شرکت بین المللی تشکیل شده است که در جمهوری فدرال نیجریه و جمهوری خلق بنگلادش مستقر هستند. این می تواند بهترین خدمات پس از فروش و پاسخگویی به موقع به مشتریان را به دو شعبه محلی شرکت ما ارائه دهد. در آینده شرکت ما دفاتر محلی بیشتری را در سایر کشورها و مناطق احداث خواهد کرد.
    ما ، بهترین فروشندگان ، برای شما و همه نیازها و خواسته های شما اینجا هستیم.

    بستن