ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۶/F., B Building, Zhengchangda Technology Park, Tangwei Jian'an Road, Fuyong Street, Bao'an, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است ، یک شرکت تولید دوربین متخصص در زمینه طراحی ، ساخت و بازاریابی دوربین است. همچنین ما صاحب مدیریت نام تجاری معروف چینی هستیم. ما به مشتریان خارجی و داخلی خدمات ارائه می دهیم. و ما به گرمی از شرکای تجاری استقبال می کنیم تا از کارخانه ما بازدید کنند و در مورد همکاری ما بحث کنند.ما دوربین های فیلمبرداری دیجیتال و دوربین های دیجیتال خود را به سراسر جهان ، به ویژه به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است ، یک شرکت تولید دوربین متخصص در زمینه طراحی ، ساخت و بازاریابی دوربین است. همچنین ما صاحب مدیریت نام تجاری معروف چینی هستیم. ما به مشتریان خارجی و داخلی خدمات ارائه می دهیم. و ما به گرمی از شرکای تجاری استقبال می کنیم تا از کارخانه ما بازدید کنند و در مورد همکاری ما بحث کنند.
    ما دوربین های فیلمبرداری دیجیتال و دوربین های دیجیتال خود را به سراسر جهان ، به ویژه به خاورمیانه ، اروپا و آمریکا صادر می کنیم. ما در این کشورها و مناطق موفقیت کسب کرده ایم و از اعتبار ، صداقت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستیم.
    ما از همه حمایت ها و اعتماد شرکای شما متشکریم. اما ما برآورده نشده ایم. ما همچنان محصولات خود را بهبود بخشیده و شبکه فروش خود را گسترش می دهیم و مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای تجاری بسیار عالی در سراسر جهان هستیم. ما امیدواریم که با همکاری شریک تجاری خود بتوانیم تجارت بیشتری توسعه دهیم و ثروت بیشتری ایجاد کنیم.

    بستن