ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸۰۱, ۱st Lane, Xinwuyuan, Guxing Community, Xi'xiang Street, Baoan District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد ، ما یک تولید کننده و شرکت بازرگانی متخصص در هدفون های مختلف ، اسباب بازی ها ، کیف های کوله پشتی ، بلندگوهای بی سیم ، کارت ها ، محصولات حیوان خانگی ، لوازم الکترونیکی مصرفی ، محصولات خودکار الکترونیکی و فضای باز و غیره ، در بازار برتر برای مشتریان جهانی هستیم.ما بیش از ۷ سال تجربه نصب و صادرات در کانال توزیع جهانی داریم.همچنین ، ما کارخانه و کارخانه همکاری خود را دار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد ، ما یک تولید کننده و شرکت بازرگانی متخصص در هدفون های مختلف ، اسباب بازی ها ، کیف های کوله پشتی ، بلندگوهای بی سیم ، کارت ها ، محصولات حیوان خانگی ، لوازم الکترونیکی مصرفی ، محصولات خودکار الکترونیکی و فضای باز و غیره ، در بازار برتر برای مشتریان جهانی هستیم.
    ما بیش از ۷ سال تجربه نصب و صادرات در کانال توزیع جهانی داریم.
    همچنین ، ما کارخانه و کارخانه همکاری خود را داریم ، شرکت ما با ۱۲ مهندس تحقیق و توسعه و آزمایش هر یک از موارد موجود در فروشگاه ما را برای پاسخگویی به خواسته های شما ، بیش از ۱۲۰ کارگر و غیره سفارشی می کند.
    توجه به محصولات ما با گزارش های تأیید شده و تست و غیره می تواند نیازهای شما را برآورده کند. هر مرحله از فرآیند تولید به طور کامل توسط تکنسین های ما نظارت می شود. و ارائه خدمات همکاری طولانی مدت برای مشتریان ما. ما همچنین از اسناد صادراتی و وارداتی لازم مراقبت می کنیم.
    همکاری خوب با تامین کنندگان برتر مواد ، اطمینان از صرفه جویی بیشتر در هزینه ها را با قیمت پایین تر تضمین می کند. ما از طریق سیستم های مدیریت زنجیره تأمین با کارایی بالا ، قیمت های رقابتی را به شما ارائه می دهیم. نصب شده و هر دو موجود هستند
    همکاری برد-برد و روابط تجاری طولانی مدت هدف ما است. بیایید با هم این کار را بهتر انجام دهیم!
    پیوستن به "کیفیت اولین" فلسفه تجارت است ، شرکت ما دارای یک سیستم مدیریت کیفیت عالی ، تیم فرهنگ با کیفیت بالا برای حفظ استراتژی با کیفیت بالا است. و آن را رعایت می کند دقیق و استاندارد بالا از بررسی کیفیت محصول ، کیفیت نصب آزمایشگاه.
    به طور کلی ، ما با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری به مشتریان ارزشی خود در طراحی و توسعه محصولات خود کمک می کنیم. روی پای مخترع بایستید. ما محصولات مشتری خود را با تضمین کیفیت ، دقت تحویل و تضمین کیفیت تولید می کنیم. سودآوری برای پاسخگویی به تقاضای مشتری ما.

    بستن