ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۸۸ huixian gaoqiao town haishu, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ما تولید کننده و صادر کننده پیشرو در نینگبو است. این تاسیس در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و گواهینامه های مربوطه را گذرانده است. شرکت ما ۶،۷۰۰ متر مربع مساحت را اشغال می کند و حدود ۱۲۰ کارمند دارد. ما یک ماشین چروک دار ، یک خط تولید قالب گیری تزریق اتوماتیک ، یک خط تولید بسته بندی بسته بندی مهر و موم اتوماتیک ، یک دستگاه تست کشش کششی اتوماتیک و بسیاری تجهیزات دیگر داریم. در حال حاضر ، ما عمدت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما تولید کننده و صادر کننده پیشرو در نینگبو است. این تاسیس در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و گواهینامه های مربوطه را گذرانده است. شرکت ما ۶،۷۰۰ متر مربع مساحت را اشغال می کند و حدود ۱۲۰ کارمند دارد. ما یک ماشین چروک دار ، یک خط تولید قالب گیری تزریق اتوماتیک ، یک خط تولید بسته بندی بسته بندی مهر و موم اتوماتیک ، یک دستگاه تست کشش کششی اتوماتیک و بسیاری تجهیزات دیگر داریم. در حال حاضر ، ما عمدتا در خانه های مختلف ، لوازم پلاستیکی ، لوازم التحریر ، ابزار ، لوازم آشپزخانه ، هدایا ، وسایل فضای باز ، تجهیزات پزشکی ، لوازم آزمایشگاهی و غیره مشغول هستیم.
    ما به نوآوری محور پایبند هستیم و فرصت های بیشتری و محصولات جدید را به مشتریان می رسانیم. طی چند سال آینده ، این شرکت سرمایه گذاری زیادی در بسته بندی محصول ، شکل ظاهری ، عملکرد ، فناوری تولید و خطوط تولید اتوماسیون خواهد کرد. در مرحله بعدی ، ما در حال تقویت همکاری با کالج ها و دانشگاه های بزرگ و متوسط ​​برای جلوگیری از افزایش مهارت های توسعه محصول و نوآوری و همزمان جذب استعدادهای نوآور برای بهبود مهارت های نوآوری هستیم. ما نوآوری را به عنوان ژن شرکت در نظر می گیریم ، بازار جهت تلاش ماست ، بگذارید با هم برای ایجاد آینده کار کنیم.
    ما متعهد به ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سراسر جهان هستیم. ما اصرار داریم که "اول کیفیت ، اول شهرت". کیفیت بالا ، تحویل به موقع و قیمت های رقابتی دلایلی است که شرکت ما از شهرت خوبی در بین مشتریان برخوردار است. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر برقراری روابط تجاری با مشتریان از سراسر جهان هستیم. امیدوارم که بتوانیم با هم آینده بهتری بسازیم.

    بستن