ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۵۱۶, Hebang Building, No. ۹۳۱ Tiantong North Road, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت نینگبو ایزیجت ، گیم متخصص در تحقیق ، توسعه و تولید آشپزخانه منزل ، پاسیو ، باغ ، لوازم جانبی حیوانات اهلی و طیف وسیعی از فضای باز و ورزش. ما با دسترسی راحت به کانال نینگبو در نینگبو ، ژجیانگ ، چین واقع شده ایم.همچنین خدمات مختلف تولید منابع را ارائه دهید. ما ابتدا به مشتری خدمت می کنیم ، طبق اصل تجارت پیشگام می شویم. با بیان محصولات و خدمات با کیفیت بالا برای همه مشتریان ، ما از شرک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نینگبو ایزیجت ، گیم متخصص در تحقیق ، توسعه و تولید آشپزخانه منزل ، پاسیو ، باغ ، لوازم جانبی حیوانات اهلی و طیف وسیعی از فضای باز و ورزش. ما با دسترسی راحت به کانال نینگبو در نینگبو ، ژجیانگ ، چین واقع شده ایم.
    همچنین خدمات مختلف تولید منابع را ارائه دهید. ما ابتدا به مشتری خدمت می کنیم ، طبق اصل تجارت پیشگام می شویم. با بیان محصولات و خدمات با کیفیت بالا برای همه مشتریان ، ما از شرکت های علاقه مند در سراسر جهان استقبال می کنیم تا برای همکاری های بعدی با ما تماس بگیرند.
    ما در اصل ۱۵ سال پیش زندگی خود را به عنوان وارد کننده عمومی آغاز کردیم و طیف وسیعی از اقلام را به مشتریان مختلف عرضه می کردیم. این تجارت به یک تامین کننده صادرات چند سرویس تبدیل شده است. از این رو ما یک پایگاه تأمین کننده گسترده در چین ایجاد کرده ایم. ما می توانیم تقریباً هر کالای تولید شده را تهیه کنیم یا اگر ایده ای برای محصول جدید دارید می توانیم آن را توسط یک تولید کننده معتبر در نظر بگیریم. برای تکمیل خدمات اصلی خود ، اکنون خدمات داخلی را نیز در چین ارائه می دهیم. این خدمات شامل امکانات ذخیره سازی ، بازرسی های مستقل ، راهنمایی مشتری و خدمات ترجمه است.
    اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید و یا می خواهید سفارشی سفارش دهید ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر برقراری روابط تجاری بلند مدت با مشتریان بیشتری در سراسر جهان در آینده هستیم.

    بستن