ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-جاده مخصوص تهران کرج – کیلومتر۲۰ – شهرک وردآورد – انتهای خیابان ولیعصر شمالی – پلاک۹۷ – مجتمع مبل الیران
  • درباره ما : شرکت تولیدی مبلمان الیران در سال ۱۳۷۴در شهرک ورداورد واقع در کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص تهران کرج در فضایی به وسعت ۲۰۰۰مترمربع با هدف تولید و فروش مبلمان خانگی تاسیس و شروع به فعالیت نموده. این شرکت تولیدی در تمام فعالیت سه اصل اساسی :کیفیت و زیبایی و قیمت مناسب راسرلوحه کارخود قرارداده و لذا توانسته به هدف غایی و نهایی خود یعنی جلب رضایت مشتری دست یابد . عمده تولیدات شرکت تولیدی مبلمان الیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی مبلمان الیران در سال ۱۳۷۴در شهرک ورداورد واقع در کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص تهران کرج در فضایی به وسعت ۲۰۰۰مترمربع با هدف تولید و فروش مبلمان خانگی تاسیس و شروع به فعالیت نموده. این شرکت تولیدی در تمام فعالیت سه اصل اساسی :کیفیت و زیبایی و قیمت مناسب راسرلوحه کارخود قرارداده و لذا توانسته به هدف غایی و نهایی خود یعنی جلب رضایت مشتری دست یابد .

    عمده تولیدات شرکت تولیدی مبلمان الیران مبلمان راحتی در انواع گوناگون و مختلف می باشد و در بیشتر شهرستان ها ی مختلف کشور توانسته ایم به معنای واقعی خدمتگذار هموطنان عزیزمان بوده و باشیم.

    تمامی تلاش ما جلب رضایت مشتریان از طریق درک و تامین الزامات مربوط به محصول و نیاز های کمی و کیفی از جمله انجام به موقع تعهدات بوده.

    بستن