ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان سهروردی شمالی-خیابان کوروش-شماره ۵۷
  • درباره ما : مجتمع کارخانجات سالار در سال ۱۳۷۹ توسط مهندسین و سهامداران شرکت ساختمانی پارسیکان تأسیس شد.شرکت پارسیکان که یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی کشور محسوب می شد با بیش از نیم قرن سابقه و اجرای صدها پروژه های ملی از جمله مترو تهران – کرج ، بیمارستان قلب شریعتی ، ساختمان اجلاس سران اسلامی و … در سال ۱۳۷۹ تصمیم به تأسیس مجموعه تولیدی در زمینه سنگ های صنعتی و واش بتن آنتیک گرفت ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجتمع کارخانجات سالار در سال ۱۳۷۹ توسط مهندسین و سهامداران شرکت ساختمانی پارسیکان تأسیس شد.
    شرکت پارسیکان که یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی کشور محسوب می شد با بیش از نیم قرن سابقه و اجرای صدها پروژه های ملی از جمله مترو تهران – کرج ، بیمارستان قلب شریعتی ، ساختمان اجلاس سران اسلامی و … در سال ۱۳۷۹ تصمیم به تأسیس مجموعه تولیدی در زمینه سنگ های صنعتی و واش بتن آنتیک گرفت ، لذا پس از ثبت شرکت سازان سنگ سالار وارد مذاکره با کمپانی برتون ایتالیا شدکه به عنوان بزرگترین سازنده ماشین آلات و مجهز به پبشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا می باشد .
    سالار در سال ۱۳۸۲ در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد در استان البرز در زمینی به مساحت ۵۰/۰۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید .
    از بنیانگذاران این شرکت تولیدی می توان یادی نمود از مرحوم مهندس محمدمهدی کمالی یکی از پیشکسوتان صنعت ساختمان ،که تا روزهای پایانی عمر خود مسئولیت ریاست هیئت مدیره شرکت را به عهده داشت . مهندس محمدمهدی کمالی فارغ التحصیل سال ۱۳۲۲ از دانشکده فنی دانشگاه تهران در رشته مهندسی راه و ساختمان بود و وی در ۴ فروردین ۱۳۸۶ در سن ۸۸ سالگی دار فانی را وداع گفت. مهندس سید صفا الدین نیازمند یکی دیگر از بنیانگذاران این مجموعه بزرگ می باشد که از ابتدای تأسیس شرکت سمت مدیرعاملی را به مدت ۱۰ سال عهده دار بود .
    در سال ۱۳۸۹ با تغییر سهامداران و مدیران شرکت نقطه عطفی در کارخانجات سالار به ثبت رسید و این مجموعه دوره جدیدی را با مدیریت دکتر سید محمد دهقان نیری آغاز نمود . این دوران را به عنوان دوره شکوفایی سالار می توان نام برد .
    شرکت سالار در کارنامه خود پروژه های بزرگی را از جمله طرح توسعه حرم حضرت معصومه ، بوستان ولایت ، باغ موزه قصر ، شهر نمایشگاهی آفتاب ، حرم حضرت امام خمینی و صدها پروژه ملی دیگر را به ثبت رسانید .
    یکی دیگر از افتخارات سالار صادرات به بیش از ۱۹ کشور جهان می با شد: کشورهایی همچون استرالیا ، آفریقای جنوبی ، ایتالیا ، ژاپن ، روسیه ، کره جنوبی ، عمان ، قطر ، امارات ، فرانسه از بازارهای صادراتی محصولات تولیدی سالار می باشد .

    بستن
محصولات
واش بتن های آنتیک سالار
سنگ صنعتی
موزاسنگ فول بادی