ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : قم – ابتدای پیامبر اعظم (ص) – میدان معلم – برج عمرانیه – واحد۲۱۴
  • درباره ما : شرکت شیمی صنعت خاورمیانه (MPCI) بنا بر نیاز به گسترش صنعت نفت ، با هویت یک شرکت مستقل و فعال در زمینه بازرگانی خارجی و داخلی و با هدف توسعه کارخانه جات و پالایشگاههای مربوط به حوزه نفت و صادرات محصولات این واحد ها در اوایل دهه ۹۰ و با سرمایه بخش خصوصی در ایران تاسیس گردید .سپس در راستای اهداف گسترش شرکت با واگذاری بیش از ۴۰ درصد سهام آن به سرمایه گذاران داخلی به عنوان یک شرکت خصوصی و شری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شیمی صنعت خاورمیانه (MPCI) بنا بر نیاز به گسترش صنعت نفت ، با هویت یک شرکت مستقل و فعال در زمینه بازرگانی خارجی و داخلی و با هدف توسعه کارخانه جات و پالایشگاههای مربوط به حوزه نفت و صادرات محصولات این واحد ها در اوایل دهه ۹۰ و با سرمایه بخش خصوصی در ایران تاسیس گردید .سپس در راستای اهداف گسترش شرکت با واگذاری بیش از ۴۰ درصد سهام آن به سرمایه گذاران داخلی به عنوان یک شرکت خصوصی و شریک تجاری چندین شرکت داخلی و خارجی در صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی فعالیتهای خود را گسترش داده است و اکنون یکی از بزرگ ترین شرکت های این عرصه می باشد .تبدیل شدن به یک شرکت توانمند و خودساخته در راستای سیاست مقاومت اقتصادی از اولویت های این شرکت است. این شرکت یکی از فعال ترین شرکتهای خصوصی خاورمیانه میباشد که به امر تولید، تأمین و فروش محصولات تولیدی مجتمعهای پالایشگاهی و پتروشیمی ایران،روسیه،عراق و چندین کشور نفتخیز خاورمیانه به منظور تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی و همچنین طراحی،ساخت مجموعه های فعال حوزه نفت و تامین قطعات و خوراک این واحد ها اشتغال دارد. تلاش جهت گسترش حضور در بازار های جهانی از طریق ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات گسترده به مشتریان به منظور جلب رضایت آنان از اهداف اصلی این شرکت میباشد. به منظور توسعه فعالیتهای بازاریابی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، شرکت MPCI به ارائه نمایندگی خود به شرکت هایی در در هندوستان ، کانادا ، ویتنام ، اسلواکی و … مبادرت نموده است .
    این شرکت دارای چندین واحد تولیدی زیرمجموعه و یا تحت قرارداد است، علاوه براین تمامی قراردادهای منعقد شده با شرکت های بزرگ خارجی و داخلی در زمینه تولید و تامین محصولات پالایشگاهی و پتروشیمی بمنظور تامین نیاز های مشتریان بصورت بلند مدت بوده که این بیانگر آینده نگری و حصول اطمینان از تأمین با کیفیت و مستمر در قراردادهای بلند مدت شرکت MPCI با مشتریان است. همچنین داشتن ارتباط مستقیم یا نمایندگی تامین قطعات از چندین شرکت معتبر و بزرگ خارجی که سابقه کار با شرکت ملی نفت ایران و چندین شرکت بزرگ نفتی کشورهای دیگر را دارند در کنار شرکت های توانمند داخلی، معید توانایی شرکت MPCI در تامین قطعات خاص مورد نیاز مشتریان است. تعهد کاری و اقتدار اخلاقی این شرکت ، ضامن سلامت کاری در اعتلای هرچه بیشتر شرکت MPCI و خدمات بهتر به مشتریان در سایه خدمت به کشور همیشه سربلندمان جمهوری اسلامی ایران است.

    بستن
محصولات
بزرگترین تأمین کننده انواع سوخت
پلیمر
تأمین کننده انواع گازها
C4
LNG
LPG
نفت خلیج فارس
نفت BLCO
نفت روسیه
نفت ایران
متانول
حلال 402
حلال 403
حلال 406
قیرهای نفوذی
قیرهای VG
قیرهای عملکردی
قیرهای محلول
قیرهای امولسیون
بیس اویل SN100
بیس اویل SN150
بیس اویل SN300
بیس اویل SN600
ادتیوها
باریت گل حفاری
گوگرد
اوره %46
کک
استار ادبلو
هیدروکربن C7-C9
گوگرد