ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No, ۳۵۹ Longjiaoroad, Longhu Industaial Area Baiyun Distrct, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت گروه سبک ، آموزشی ویبولیتین گوانگدونگ یک تولید کننده حرفه ای روشنایی مرحله ای است که عمدتا چراغ های متحرک ، چراغ های خودرو ، چراغ های صحنه و غیره تولید می کند. محصولات این شرکت در سبک جدید و از نظر مواد بسیار عالی هستند و به طور گسترده ای در برنامه های مهندسی مانند ، نمایش در فضای باز و تجهیزات نور میله استفاده می شود. فناوری حرفه ای ، مدیریت علمی و مدیریت یکپارچگی ، محصولات این شرک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گروه سبک ، آموزشی ویبولیتین گوانگدونگ یک تولید کننده حرفه ای روشنایی مرحله ای است که عمدتا چراغ های متحرک ، چراغ های خودرو ، چراغ های صحنه و غیره تولید می کند. محصولات این شرکت در سبک جدید و از نظر مواد بسیار عالی هستند و به طور گسترده ای در برنامه های مهندسی مانند ، نمایش در فضای باز و تجهیزات نور میله استفاده می شود. فناوری حرفه ای ، مدیریت علمی و مدیریت یکپارچگی ، محصولات این شرکت توسط اکثر کاربران شناخته شده است و به یک تولید کننده روشنایی مرحله قدرتمند و صادقانه در گوانگژو تبدیل شده اند.
    تیم ما در ایجاد روشنایی صحنه حرفه ای ، سیستم های صوتی و لوازم جانبی تجربه بی نظیری دارد. ما فرآیندهای تولید را طراحی کرده ایم: طراحی و توسعه ، تولید ، مدیر پروژه ، شرایط آزمایشی ، کنترل کیفیت و پذیرش استانداردهای شناخته شده بین المللی.
    این شرکت به طور مداوم محصولات جدید را توسعه می دهد ، به طور مداوم پیشرفت و کیفیت برجسته را دنبال می کند ، سیستم کامل خدمات قبل از فروش و خدمات پس از فروش را ارائه می دهد و تمام تلاش خود را می کند تا محصولات بسیار مقرون به صرفه و خدمات متقن عالی را به مشتریان ارائه دهد. محصولات به طور گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و به هند ، برزیل ، آسیای غربی ، اروپا و ایالات متحده و سایر کشورها و مناطق صادر می شوند و مورد توجه و تمجید قرار می گیرند.
    ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    در آینده ، علاوه بر نوآوری مداوم و توسعه انواع جدید با تکنولوژی پیشرفته ، ما همچنان بر روی محصولات موجود ، کنترل دقیق دقیق مواد ، کنترل دقیق هزینه ها ، کنترل دقیق کیفیت و همچنین بهینه سازی بیشتر خدمات مشتری تمرکز خواهیم کرد. در عین حال ، ما همچنین برای ارائه خدمات نصب شده برای مشتریان در خانه و خارج از کشور استخدام شده ایم!

    بستن