ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۶-۱ East Zhong Xing Road, Xikou Industrial Zone, Fenghua, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک شرکت سرمایه گذاری حرفه ای است که در توسعه ، تولید ، فروش و خدمات محصولات نور و برق فعالیت می کند. این شرکت در پارک صنعتی نینگبو واقع شده است ، مساحت ۵۰۰۰ متر مربع را شامل می شود ، از جمله مساحت ساختمان ۱۴۰۰۰ متر مربع ، تنها ۲۰ کیلومتری فرودگاه نینگبو و بندر بیلون ، از حمل و نقل راحت و محیط زیبایی برخوردار است.بر اساس سبک کار حسن نیت ، نیروی فنی قوی ، کیفیت برتر محصول ، شبکه فروش گسترد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت سرمایه گذاری حرفه ای است که در توسعه ، تولید ، فروش و خدمات محصولات نور و برق فعالیت می کند. این شرکت در پارک صنعتی نینگبو واقع شده است ، مساحت ۵۰۰۰ متر مربع را شامل می شود ، از جمله مساحت ساختمان ۱۴۰۰۰ متر مربع ، تنها ۲۰ کیلومتری فرودگاه نینگبو و بندر بیلون ، از حمل و نقل راحت و محیط زیبایی برخوردار است.
    بر اساس سبک کار حسن نیت ، نیروی فنی قوی ، کیفیت برتر محصول ، شبکه فروش گسترده ، خدمات پس از فروش عالی ، این شرکت دارای اعتبار بسیار بالایی در صنعت است. این شرکت تصویب کرده است: ۲۰۰۰ گواهینامه سیستم بین المللی کیفیت ، گواهینامه آلمان راین. محصولات اصلی عبارتند از: سری لامپهای جیوه ولتاژ فلورسنت ، سری لامپهای متال هالید ، سری لامپهای مادون قرمز ، انواع چراغهای خیابان ، لامپهای سیل ، لامپ های چمن ، لامپ های معدن ، لامپ های کف و سایر لامپ ها. این شرکت همچنین انواع مختلف بالاست لامپ تخلیه گاز ، بالاست لامپ فلورسنت ، ترانسفورماتور قدرت لامپ نور سرد ، محرک های الکترونیکی و خازن را تولید می کند.
    در سال های اخیر ، این شرکت در صنعت روشنایی ، در تولید راننده ، کنترلر رنگ اصلی سه ، چراغ سیل ، چراغ معدن ، چراغ سقفی ، سری چراغ های زیرزمینی و غیره تلاش کرده است.
    تمام محصولات به اروپا ، آمریکای جنوبی ، روسیه ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و دیگر مناطق در جهان صادر می شود. به دلیل کیفیت عالی محصول و قیمت رقابتی ، محصولات در بازار بین المللی بسیار خوب مورد استقبال قرار می گیرند. با توجه به قدرت فنی قدرتمند خود ، ما می توانیم محصولات جدید را با توجه به نیاز مشتری طراحی یا تولید کنیم. براساس درک ما از صنعت روشنایی ، اکنون به سرعت در حال گسترش هستیم.
    به دنبال هدف تجاری "کیفیت اول ، شهرت در اولویت" ، ما صمیمانه از مشتریان جدید و قدیمی استقبال می کنیم تا برای راهنمایی و مذاکره به شرکت ما بیایند ، انواع مختلف روابط همکاری را ایجاد کنند ، و یک بازار گسترده تر را با هم ایجاد کنند. همه همکاران شرکت خدمات صادقانه و حرفه ای ارائه می دهند و به دنبال توسعه مشترک هستند.
    به محض اطمینان از فرصت های بیشتر و خوشبختی بیشتر با ما تماس بگیرید!

    بستن
گواهی نامه ها
ENEC-HN-69261969
CB Test Certificate- DE-2- 024868
CB Test Certificate- DE-2- 023689
CB Test Certificate- DE-2- 026193
محصولات
led Outdoor Waterproof SMD 40w 50w 60w 80w 100w LED Garden post Light
چراغ باغ LED سری SLT08
چراغ باغ LED سری SLT09
چراغ باغ LED سری SLT10
چراغ های خیابانی LED گرد SLR08 IP65 ضد آب 50W-200W
چراغ های خیابانی SLR04 پارکینگ LED در فضای باز LED 80W-200W ضد آب IP65
چراغ های خیابانی SUNLE SLR11 IP65 ضد آب
80W-150W 120-130LM/W ضد آب IP65 LED چراغ خیابانی SLRG
چراغ خیابان خورشیدی SUNLE SLSR11
Sunle Solar Street Light SLSR10
Handheld UVC ضد عفونی کننده WAND SLUV-06
لامپ های ضد عفونی کننده ماوراء بنفش خانگی 38W لامپ های ماوراء بنفش UVC چراغهای استریل کننده نور میکروب