ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : a Building, Chuangze Industrial City, Dalang Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، متخصص در تولید روشنایی هوشمند ، یک تامین کننده روشنایی در چین است که تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات را ادغام می کند.تیم مهندسی ما می تواند راه حل های هوشمند روشنایی را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه دهد. ما سیستم کنترل هوشمندی داریم که می تواند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند. ما محصولات روشنایی هوشمند را به مشتریان در اندونزی ، مالزی ، آلمان ، تایلند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، متخصص در تولید روشنایی هوشمند ، یک تامین کننده روشنایی در چین است که تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات را ادغام می کند.
    تیم مهندسی ما می تواند راه حل های هوشمند روشنایی را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه دهد. ما سیستم کنترل هوشمندی داریم که می تواند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند. ما محصولات روشنایی هوشمند را به مشتریان در اندونزی ، مالزی ، آلمان ، تایلند و ایتالیا ارائه داده ایم.
    پس از یک موجودی طولانی مدت در صنعت ، شرکت ما دارای گروهی از تیم فنی حرفه ای است که می تواند خدمات را با توجه به نیاز مشتری و همچنین راه حل ها و محصولات روشنایی ارائه دهد ، روشنایی داخلی داخلی و راه حل های تزئینی روشنایی را به مشتریان ما ارائه دهد.
    شرکت ما به طور عمده نور سیل ، چراغ خیابان ، نور زیاد را تولید می کند ، که عمدتا برای روشنایی صنعتی ، انبار ، مرکز خرید ، سالن ورزشی ، ایستگاه ، بارانداز ، فرودگاه ، خیابان و سایر مکان های روشنایی استفاده می شود. محصولات روشنایی شرکت ما دارای گواهینامه هستند. چرخه محصول جدید شرکت ما دو ماه است. از طریق نوآوری فنی ، ما به طور مداوم آخرین درخواست محصول خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.
    شرکت تابعه ما در ماه مه سال ۲۰۱۷ تاسیس شد ، پایگاه تولید در آنجا مستقر شد ، ما مقیاس تولید را گسترش دادیم ، باعث تولید تجهیزات پیشرفته تر ، برای همه مشتریان با محصولات با کیفیت بالاتر و خدمات کارآمد تر هستیم.
    هدف سازمانی: ایجاد ارزش برای مشتریان ، ایجاد فرصت برای کارکنان ، ایجاد مزایای برای جامعه.
    مأموریت سازمانی: نوآوری علمی ، افزودن قطعات سبز بیشتری به زمین.
    روحیه شرکتی: وقف ، یکپارچگی ، کار گروهی ، نوآوری.
    اهداف شرکت: تبدیل شدن به یک شرکت و ارائه دهنده خدمات رقابتی بین المللی در بخش روشنایی سبز.
    ما فقط بهترین محصولات روشنایی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می دهیم ، هرگز کیفیت محصول را فدای رقابت قیمت نکنید.

    بستن