ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : B Bldg Heng Hao Tian Industrial Park, No. ۱ Ke Yuan Road, Jiangmen Natinal Hi-Tech Development Zone, Guangdong Province, Jiangmen, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت جیانگمن بولوکس الکتریک ، با مسئولیت محدود واقع در شهر جیانگمن ، روابط عمومی گوانگدونگ ، چراغ های چین. این کارخانه حدود ۲ هزار متر مربع تولید و منطقه تحقیق و توسعه را پوشش می دهد.این یکی از زیربناهای خرید و تولید است که در ساخت و فروش محصولات بهم پیوسته است. شرکت مادر دارای یک کارخانه با مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع و یک کارگاه استاندارد با مساحت ۲۰،۰۰۰ متر مربع است. همچنین خود را به اتاقهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جیانگمن بولوکس الکتریک ، با مسئولیت محدود واقع در شهر جیانگمن ، روابط عمومی گوانگدونگ ، چراغ های چین. این کارخانه حدود ۲ هزار متر مربع تولید و منطقه تحقیق و توسعه را پوشش می دهد.
    این یکی از زیربناهای خرید و تولید است که در ساخت و فروش محصولات بهم پیوسته است. شرکت مادر دارای یک کارخانه با مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع و یک کارگاه استاندارد با مساحت ۲۰،۰۰۰ متر مربع است. همچنین خود را به اتاقهای با کیفیت بالا ، ضد استاتیک ، بدون گرد و غبار و همچنین برخی از پیشرفته ترین خطوط تولید کاملاً اتوماتیک مجهز کرده است. ما همچنین یک تیم تحقیق و توسعه با سالها تجربه عملی در صنعت بازاریابی داریم. روند ساخت ما دقیقاً دنبال می شود: دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت ۲۰۰۸ و سایر الزامات نظارتی.
    محصولات ما طیف کاملی از محصولات منبع نور مانند محصولات مونتاژ و روشنایی را برای روشنایی در محیط داخلی ، نورپردازی در فضای باز و سایر روشنایی های خاص را پوشش می دهد.
    محصولات ما به ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، اروپا ، ژاپن ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی و سایر بازارها صادر شده است. ما صمیمانه از شما استقبال می کنیم تا از کارخانه ما بازدید کرده و در آینده با ما همکاری کنید.

    بستن