ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : A building Chuanze Zhicheng, No. ۶, Junma Road, Xinmalian, Dalang Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت روشنایی ، آموزشی ویبولیتین سازنده حرفه ای ، متمرکز بر تحقیق در صنعت نور و بازرگانی - نور ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات است ، در کارایی بالا ارائه دهنده خدمات و ارائه دهنده خدمات با عملکرد بالا است. در چارچوب سیاست "صرفه جویی" داوطلبانه ، ما سعی در ایجاد حفاظت از محیط زیست ، صرفه جویی در انرژی ، روشنایی با عمر طولانی داریم و شهرت خود را به عنوان یک تامین کننده با کیفیت روشنایی کسب م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت روشنایی ، آموزشی ویبولیتین سازنده حرفه ای ، متمرکز بر تحقیق در صنعت نور و بازرگانی - نور ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات است ، در کارایی بالا ارائه دهنده خدمات و ارائه دهنده خدمات با عملکرد بالا است. در چارچوب سیاست "صرفه جویی" داوطلبانه ، ما سعی در ایجاد حفاظت از محیط زیست ، صرفه جویی در انرژی ، روشنایی با عمر طولانی داریم و شهرت خود را به عنوان یک تامین کننده با کیفیت روشنایی کسب می کنیم.
    ما یک گروه فنی حرفه ای داریم تیمی که می تواند خدمات را با توجه به مشتری و راه حل های روشنایی ارائه دهد ، کارخانه ما دارای احراز هویت است.
    با توجه به نور قدرت بالا ، نور صنعتی و نور تجاری ، شرکت نورپردازی سری ، از جمله نور سیل ، نور تونل ، نور خلیج زیاد ، نور سقف ، نور لوله ، پایین ، نور را توسعه داد راه راه ، گلابی ، نور نقطه ای.
    ما از نمایندگان و عمده فروشان داخلی و خارجی به گرمی استقبال می کنیم تا برای روشن کردن یک سیاره سبز ، برای جمعیت محیط زیست به ما بپیوندند.

    بستن
محصولات
100W LED High Bay Light 25/60/100Deg
150W High Bay Light Industrial Meanwell HBG
60/100 درجه 150 وات High Bay Light 16500LM
200 وات LED High Bay Light
نورافکن LED 100W 130lm/W، چراغ تونل LED
چراغ LED سیلاب 150 وات نور صنعت در فضای باز
200W LED Flood Light/Floodlight LED Outdoor
لامپ 200 وات ال ای دی تونل نور / نورافکن LED صنعتی
چراغ LED سیل 200W 100-277V/AC
400W LED Flood Light/LED Floodlight 52000LM
300W LED Flood Light/LED Projection Lighting
لامپ سیلاب LED 50 وات / نورافکن LED 60/90 درجه