ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-No. ۶-۸, Xinxing Road, Chalu Town, Ninghai, Ningbo, Zhejiang Province
  • درباره ما : تولید شده در سال ۲۰۱۱ ، واقع در شهر توریستی ، نینگهای ، نینگبو ، چین. تنها با ۸۰ کیلومتر فاصله از فرودگاه نینگبو ، شهر نینگهای دارای مناظر طبیعی زیبا ، غذاهای دریایی فراوان و حمل و نقل مناسب است. ما می توانیم از طریق ایستگاه قطار سریع السیر نینگهای به راحتی به هر شهری انتقال دهیم.یک تولید کننده حرفه ای تمرکز بر روی تصویر است ، از جمله روشنایی خیابان ، چراغ سیل ، خلیج زیاد ، نور کف ، چراغ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید شده در سال ۲۰۱۱ ، واقع در شهر توریستی ، نینگهای ، نینگبو ، چین. تنها با ۸۰ کیلومتر فاصله از فرودگاه نینگبو ، شهر نینگهای دارای مناظر طبیعی زیبا ، غذاهای دریایی فراوان و حمل و نقل مناسب است. ما می توانیم از طریق ایستگاه قطار سریع السیر نینگهای به راحتی به هر شهری انتقال دهیم.
    یک تولید کننده حرفه ای تمرکز بر روی تصویر است ، از جمله روشنایی خیابان ، چراغ سیل ، خلیج زیاد ، نور کف ، چراغ دیواری ، و غیره به لطف کیفیت عالی در طراحی ، ابزار ، انتخاب قطعه و تولید ، دریافت شده: گواهینامه ۲۰۰۸ ۲۰۱۴. همه محصولات از استانداردهای ایمنی عبور کرده اند بسیاری از اختراعات ثبت شده در چین را به دست آورد و بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع اشغال کرد ، ما تیم تحقیق و توسعه ، تیم فروش ، تیم کیفیت ، کارگاه ماشینکاری ، کارگاه ریخته گری ، فروشگاه رنگ و غیره داریم. ما همچنین خط آزمایش خودکار اتاق آزمایش ضد آب ، اتاق آزمایش ، دستگاه اسپکتروگراف ، تست اسپری نمک ، تستر درجه حرارت ثابت و غیره را داریم.
    ما همچنان به اصلاح و خرید اسبابک های جدید و دستگاه های تست می پردازیم. ما محصولات خود را با نوآوری تغییر می دهیم و خدمات عالی ارائه می دهیم.

    بستن