ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UC1Jg4C0dolfO6upP9pWYUNw
  • آدرس : China-No. ۵۱۸, Xiangjiang Road, Shanghai
  • درباره ما : شانگهای ، در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد ، یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش محصولات روشنایی فعالیت می کند. دفتر مرکزی این شرکت در شانگهای چین قرار دارد و دارای پایگاه های تولیدی در هانگژو ، نینگبو ، جیاکسینگ استان ژجیانگ و هانگژو استان گوانگدونگ است که به در فناوری و مقیاس پیشتاز است.به استاندارد "فناوری پیشرو و با کیفیت پیشرو" پایبند است و یک مرکز تحقیق و توسعه با پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای ، در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد ، یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش محصولات روشنایی فعالیت می کند. دفتر مرکزی این شرکت در شانگهای چین قرار دارد و دارای پایگاه های تولیدی در هانگژو ، نینگبو ، جیاکسینگ استان ژجیانگ و هانگژو استان گوانگدونگ است که به در فناوری و مقیاس پیشتاز است.
    به استاندارد "فناوری پیشرو و با کیفیت پیشرو" پایبند است و یک مرکز تحقیق و توسعه با پروفسور چن داهوا از گروه منبع نور دانشگاه فودان ایجاد می کند. این محصولات به طور مداوم تولید می کند و روند هوشمند را هدایت می کند. این محصولات شامل نورپردازی داخلی ، روشنایی صنعتی ، روشنایی منطقه ، روشنایی ورزشی ، روشنایی خیابان و نور خورشیدی است ، ما اصرار داریم که از مواد اولیه با کیفیت بالا و تکنیک های پیشرفته تولید برای ساخت هر لامپ خوب استفاده کنیم.
    از نظر کیفیت محصول ، همیشه از استانداردهای بالا پیروی می کند و با موفقیت از گواهینامه کیفیت محصول و گواهینامه کیفیت محیط زیست عبور می کند. در عین حال ، محصولات دارای بسیاری از استانداردهای بین المللی مانند و غیره هستند که به بیش از ۶۰ کشور و منطقه در سراسر جهان صادر می شوند. همیشه به توسعه مشتری متقاضی گرا پایبند باشید ، و محصولات جدید را به طور مداوم توسعه دهید ، اسپانیا ، ایالات متحده ، نیجریه و سایر شعب را باز کرده و یک مرکز فروشگاه منطقه ای ایجاد کرده است تا بتواند پاسخ سریع برای بهبود کیفیت خدمات و دستیابی به مارک خوب را بدست آورد.
    با توجه به توسعه سریع و نوآوری در فن آوری در سالهای اخیر ، عناوین افتخاری ۲۰۱۸" را از آن خود کرده است. در همین زمان ، فعالانه به سازمان های خیریه مانند موسسه رفاه و کودکان تبت از پایگاه رفاهی شانگهای کمک می کند ، به فقرا کمک می کند و به فقرا کمک می کند. این بارها توسط دولت محلی توصیه شده است و به عنوان رتبه بندی شده است نه تنها برای محصولات ، بلکه همچنین یک شرکت عالی مسئول جامعه ، کشور و آینده مسئول است.

    بستن
محصولات
چراغ خیابانی LED CHZ-ST31 چراغ خیابانی LED با راندمان بالا در فضای باز
محصولات روشنایی خیابان با روشنایی بالا 145 lm/w لامپ های خیابانی LED CHZ-ST37
بهترین کیفیت چراغ خیابانی خورشیدی LED CHZ-IST10 قیمت ارزان
روشنایی خیابانی پانل خورشیدی با کیفیت بالا بهترین قیمت 20 وات 30 وات 40 وات 50 وات همه در یک چراغ خیابانی LED خورشیدی CHZ-IST9
روشنایی سیلاب CHZ-FL36 چراغ بازتابنده / لنز آی سی تجهیزات نور سیل سفارشی 30-200 وات
تامین کننده چراغ های سیلاب CHZ-FL15 چراغ های لامپ LED برای کارخانه / تونل / ساختمان
چراغ باغ LED CHZ-GD30C
بهترین نورپردازی باغ در فضای باز CHZ با بودجه GD01A