ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵f, Building a, No. ۱۷۱ Changan North Road, Henglan Town, Zhongshan City, Guangdong Province, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : روشنایی در شهر گوزن ، شهر روشنایی مشهور جهان در چین است. ما در زمینه تولید و تولید و فروش انواع لامپ های داخلی و خارجی از جمله نور زیاد ، چراغ های خیابان ، چراغ های سیل ، سایر لوسترهای نور ، لامپ های آویز ، لامپهای کریستال تخصص داریم. تمام لامپهایی که ما دریافت کرده ایم و گواهینامه ها ، در صورت نیاز مشتری می توانیم گواهینامه را نیز دریافت کنیم.ما می توانیم هر ماه لامپهای جدیدی تولید کنیم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    روشنایی در شهر گوزن ، شهر روشنایی مشهور جهان در چین است. ما در زمینه تولید و تولید و فروش انواع لامپ های داخلی و خارجی از جمله نور زیاد ، چراغ های خیابان ، چراغ های سیل ، سایر لوسترهای نور ، لامپ های آویز ، لامپهای کریستال تخصص داریم. تمام لامپهایی که ما دریافت کرده ایم و گواهینامه ها ، در صورت نیاز مشتری می توانیم گواهینامه را نیز دریافت کنیم.
    ما می توانیم هر ماه لامپهای جدیدی تولید کنیم و لامپها را با توجه به نیاز مشتری طراحی کنیم. لامپ ها و طرح طراحی ما در مشتریان خارجی بسیار محبوب است. نور ما برای پروژه های هتل ، مراکز خرید ، فرودگاه ها ، میدان بیرون ، خیابان ، موزه ، ویلا ، مغازه ها ، خانه ، چشمه و غیره اعمال می شود. ما تجربه زیادی برای پروژه بین المللی روشنایی (شامل) داریم. این بدان معناست که کارخانه روشنایی گریس نه تنها یک تولید کننده روشنایی است ، بلکه یک طراح و صادر کننده بزرگ روشنایی است.
    در مورد کیفیت محصولات ، ما اتاق کنترل کیفیت حرفه ای داریم تا کیفیت را برای نیازهای مختلف ایمنی ملی بررسی کنیم. هر نوع قطعات یدکی با آزمایش در انبار مشخص می شود ، فاقد صلاحیت به تجدید نظر یا جایگزینی تأمین کننده بازگردانده می شود. لامپهای تمام شده نه تنها توسط دستگاه ، توسط لامپ رشته ای آزمایش می شوند ، بلکه برای آزمایش سیم لامپ نیز روشن است و به آزمایش پوسیدگی و طول عمر نور متصل می شود.
    ما بر اصل مشتری اول ، کیفیت اول ، بهترین قیمت و خدمات تکیه می کنیم. و ما امیدواریم که یک رابطه تجاری طولانی مدت با شما برقرار کنیم.
    برای صادرات ، ما همچنین همیشه تیم تجاری و تیم فروشگاهی حرفه ای در خدمت شما هستیم. ما خدمات تضمینی برای خرید ، پردازش و ترتیب حمل کالا ارائه می دهیم. ما حمل و نقل را با ارزانترین ، کمترین زمان و ایمن ترین حمل و نقل انجام می دهیم. رضایت شما بزرگترین انرژی و برداشت ماست!

    بستن
محصولات
چراغ خیابانی خورشیدی LED
چراغ سیلاب خورشیدی LED
لامپ نقطه ای LED زمان انتشار
لامپ نقطه ای LED زمان انتشار
چراغ وال واشر ال ای دی
چراغ وال واشر ال ای دی
چراغ ضد انفجار
LED Flood Light انتشار قدیمی