ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Guoji Industrial Second Zone, Gaoyou, Yangzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : در منطقه صنعتی گووجی در شهر یانگژو ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده است.این شرکت در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و از سال ۲۰۰۸ شروع به صادرات می کند ، یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات لامپ منظره ، چراغ خیابان ، چراغ تیر ، چراغ حیاط ، چراغ خورشیدی فعالیت می کند. ما با دسترسی راحت به حمل و نقل در شهر یانگژو گووجی واقع شده ایم. کارکنان باتجربه ما با استفاده ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در منطقه صنعتی گووجی در شهر یانگژو ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده است.
    این شرکت در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و از سال ۲۰۰۸ شروع به صادرات می کند ، یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات لامپ منظره ، چراغ خیابان ، چراغ تیر ، چراغ حیاط ، چراغ خورشیدی فعالیت می کند. ما با دسترسی راحت به حمل و نقل در شهر یانگژو گووجی واقع شده ایم. کارکنان باتجربه ما با استفاده از کنترل دقیق کیفیت و خدمات دقیق مشتری ، در دسترس هستند تا نیازهای شما را برآورده کنند و از خدمات کامل مشتری اطمینان حاصل کنند. در سال های اخیر ، شرکت ما یک سری تجهیزات پیشرفته از جمله صرفه جویی در انرژی و محصولات الکتریکی با نور سبز را معرفی کرده است. هر ساله بیش از ده محصول جدید به بازار ، سیستم فروش انعطاف پذیر برای شرکت ها پیشرفت زیادی کرده است.
    علاوه بر این ، مشتریان سازمانی با پشتیبانی کشور ، برای شش سال متوالی از طریق اداره صنعت شهر و اداره تجارت به عنوان قرارداد ، تجهیزات وعده ، سالهای متوالی ، شرکتهای ارزیابی مشاوره بین المللی جیانگ سو رتبه ۳ درجه اعتبار شرکت ، ما ۰ ۰ ۱ گواهی به دست آورده ایم سیستم های کیفیت بین المللی موضوع. محصولات ما با فروش خوب در تمام شهرها و استانهای اطراف چین به مشتریانی در کشورها و مناطقی مانند تایلند ، برزیل ، فیلیپین ، سریلانکا ، ترکیه صادر می شود.
    ما همچنین از سفارشات استقبال می کنیم. خواه یک کالای به روز از فهرست ما انتخاب کنید یا به دنبال پشتیبانی مهندسی از برنامه خود باشید ، می توانید درمورد نیازهای تأمین منابع خود با مرکز خدمات مشتری ما صحبت کنید.

    بستن