ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۱۸۸, South Jinxi Rd., Linglong Industrial Zone, Lin'an ۳۱۱۳۰۱, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : خوش آمدید به . برای بیش از ۱۵ سال ، مشاغل مختلف در زمینه روشنایی ، تابلوی جاده ، سیستم روشنایی خورشیدی و موارد دیگر متعهد به ایجاد یک محیط روشنایی با کیفیت بهتر ، سازگار با محیط زیست و عملکرد بالا شده اند.اطلاعات شرکتتاسیس در سال ۲۰۰۵ ، در پارک صنعتی ، غرب هانگژو واقع شده است. یک شرکت پیشرفته و پیشرفته است که تولید و فروش تحقیق و توسعه ، چراغ های خیابانی با کیفیت ، چراغ های خلیج بالا ، چ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    خوش آمدید به . برای بیش از ۱۵ سال ، مشاغل مختلف در زمینه روشنایی ، تابلوی جاده ، سیستم روشنایی خورشیدی و موارد دیگر متعهد به ایجاد یک محیط روشنایی با کیفیت بهتر ، سازگار با محیط زیست و عملکرد بالا شده اند.
    اطلاعات شرکت
    تاسیس در سال ۲۰۰۵ ، در پارک صنعتی ، غرب هانگژو واقع شده است. یک شرکت پیشرفته و پیشرفته است که تولید و فروش تحقیق و توسعه ، چراغ های خیابانی با کیفیت ، چراغ های خلیج بالا ، چراغ های سایبان ، چراغ های پمپ بنزین ، چراغ های تونلی ، چراغ های لوله ای و غیره را تولید و فروش می کند. چراغ راهنمایی و چراغ خیابان خورشیدی اختصاص داده شده است. به عنوان یکی از شرکت های مدل ثبت اختراع و اولین گروه صرفه جویی در شرکت تولید انرژی در استان ژجیانگ ، ما بیش از پنجاه محصول را ثبت کرده ایم. ما همچنین اجزای تشکیل دهنده انجمن تکنیک روشنایی و انجمن صنعت نیمه هادی در چین هستیم.
    پژوهش
    دارای خط تولید استاندارد ، اولویت واردات و صادرات و تخصص تیم مدیریت ، توسعه ، تولید و بازاریابی است. محصولات ما شامل "چراغ های خیابانی ، چراغ های پرانتز ، چراغ های پمپ بنزین ، چراغ های سایبان ، چراغ های سیل ، چراغ های تونل ، چراغ های لوله و. - چراغ راهنمایی سیستم های چراغ خیابان خورشیدی. محصولات ما از صرفه جویی در انرژی ، محیط زیست دوستانه ، عمر طولانی و غیره بهره می برند. به طور گسترده ای در روشنایی داخلی / فضای باز ، روشنایی شهر ، آموزش ترافیک ، پروژه های تولید انرژی خورشیدی و سایر زمینه ها استفاده می شود.
    تجربه مشتری و شریک زندگی
    گواهینامه های بین المللی سیستم مدیریت کیفیت و کیفیت را گذرانده است. و دارای کلیه محصولات می باشد. هدایت شده مرکز ما با بسیاری از مسسات تحقیقاتی داخلی و خارجی همکاری می کند تا پروژه هایی را ارائه دهد تا محصولات و خدمات فنی با کارایی بالا ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، سازگار با محیط زیست را به مشتریان ارائه دهد. در حال حاضر ، محصولات ما به بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه صادر شده است. دارای شبکه توزیع و خدمات مشتری در ۳۰ مرکز استان و شهرهای ذکر شده در چین است. ما همچنین در بسیاری از پروژه های مهم سازنده در سراسر جهان شرکت کرده ایم و از مشتریان خود استقبال زیادی کرده ایم.
    ارزش های ما
    از طریق محصولات و خدمات ابتکاری ، قابل اعتماد ؛ افراد با استعداد؛ رویکرد مسئولانه به تجارت و شهروندی جهانی ؛ و همکاری با شرکا و مشتریان ما ، دنیا را در یک تجربه برتر از نور می گیرد.

    بستن